Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En eller to?? 250283
Får to jenter på deg ;)

Oj! Spennnende! Jeg tror selv det er tvillinger, men hadde håpet på to gutter, da. He he.

Bare ul vil vise, men tuuusen takk for at du ville :) Jeg skal oppdatere deg så snart jeg vet noe :)

Fortsetter under...

Annonse

090989 Har gutt fra før og visste selv at jeg kom til å få gutt før jeg va gravid nesten. alle har sine formeninger på hva jeg får nå, men har ingen idè selv.. Kan bli morsomt å se :)
Jente :)
090989 Har gutt fra før og visste selv at jeg kom til å få gutt før jeg va gravid nesten. alle har sine formeninger på hva jeg får nå, men har ingen idè selv.. Kan bli morsomt å se :)
Jente :)

takk :) skal skrive om det blir det ('',)

Annonse

kan du se på meg? :) 231189
Både jente og gutt.. :/
både? betyr det at du er usikker eller tvillinger?
Som regel betyr det tvillinger.. hehe men kan være helt feil ;)

spennende :) har tvillinger på begge sider på slekta og i annet hvert ledd og ingen av søsknene mine har fått enda :P

sist hadde jeg skikkelig jente følelse og det stemte, nå er jeg mer usikker..

Hei, du kan gjerne prøve på meg også. Hvilket kjønn kommer jeg til å få ved neste graviditet (PS: er ikke gravid enda, men vi prøver). f. 311071.

Hei Silly80;

Du hoppet over meg, kan du please ta en titt på meg også.

Ha en finfin dag.

Hei, du kan gjerne prøve på meg også. Hvilket kjønn kommer jeg til å få ved neste graviditet (PS: er ikke gravid enda, men vi prøver). f. 311071.
Hei Silly80; Du hoppet over meg, kan du please ta en titt på meg også. Ha en finfin dag.

Innen 9 mnd og jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...