Gå til innhold

Hvem kan finne billig pakkereise til syden på 20.000 kr. For en familie på 6?

Anbefalte innlegg

Blir gal her, noen andre som vil prøve seg? Finner ikke noe til den prisen siden det er såpass sent nå... Vi bestemte oss siste lite siden jeg ikke orket å reise langt med så mange små i første omgang, men nå vil jeg :). Leilighet, hotell, hva som helst bare det er bort :)

Vi er 2 voksne og 4 barn på 1, 2, 5 og 7 år.

Fortsetter under...

Annonse

Har du sjekka på restplass.no? Vi kjøpte billige biletter til Tyrkia gjennom tyrkiareiser. I underkant av 10 000,- inkl gebyrer for 1 uke (men uten måltider) i toroms leilighet. Vi er riktignok bare 2 voksne og 1 barn under 2 år. Men det er jo uansett billigere for barn enn voksne tror jeg.

Gjest Sekretøsa
Egypt for 3000 pr person er ikke verst da. Hvor bestilte du det fra?

Sendte deg link nå. Ser at om du skal ha alle på samme rommet koster det bittelitt mer, men du slipper unna med 20340,- sånn ca :)

Vi har nettopp bestilt flybilletter til Gran Canaria, 1290 t/r pr voksen på Apollo, og leier oss en flott leilighet ved Amadoresstranden for rett over 4000 for en uke. Alzado.no.... Vår leli har to soverom, men de hadde med flere rom og... Drar 25 august, da.... Om dere kan vente så lenge kan dere nok få en bra deal et sted:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...