Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Fikk plutselig et innfall av at DET vil jeg ha i dag....
Von Hertelhofen Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Jeg tar 2 eggeplommer og en eggevite og blander det med ferdig kokt tagliatelle. Jeg bruker ikke bacon (er vegetar) men det kan du steke og komme i før du serverer. Det enkle er ofte det beste
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Jeg bruker 2 egg og en boks creme fraiche, parmasan, salt og pepper til saus og heller over spagetti og bacon
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Min er uten egg. - Koker pasta - Steker bacon eller skinke + skivet sopp på stekepannen. Heller over en boks matfløte og lar det småkoke litt. Salter etter behov og tar gjerne i litt oregano til slutt. Veldig enkelt, veldig - veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Til fire personer: 3 eggeplommer, en dæsj fløte, litt revet parmesan, salt og pepper. Stekt bacon ved siden av.
gmfosse Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Denne bruker jeg: http://husmorkjerringa.com/spaghetti-carbonara/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå