Venter nr tre <3 Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Hei. I dag var det ei som sa til meg at det ikke er bra for baby at man har uvi når man går i fødsel. Hvorfor det? Jeg spurte henne, men hun kunne ikke si akkurat hvorfor, men hun mente hun hadde hørt noe om det en gang. Noen som kan gi meg svar på det? Er det skadelig for baby?
Noregsgard Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Jeg hadde UVI forrige fødsel. Var begynt på antibiotika dagen før fødselen startet. Husker at de spurte meg om jeg var midt i en antibiotika-kur på sykehuset, de leste vel det på helsekortet, noe mer sa de ikke. Har hørt at UVI kan starte en fødsel, at det derfor alltid skal behandles når man er gravid. Tror ikke at det gjør så mye om man har det under fødselen, men skal ikke si noe sikkert
Venter nr tre <3 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2012 Har ikke hørt noe om det før jeg heller se, så begynte å lure litt
Bamsemams74 Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Tror det er mer faren for at det kan gå over i nyrebekkenbetennelse og at det kan starte fødsel, som de er redde for. Ikke selve infeksjonen som sådan.
Venter nr tre <3 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2012 Ok Da trenger jeg ikke uroe meg for det. For om fødsel starter nå blir jeg ikke lei meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå