Gå til innhold

Har dere sendt inn søknaden til NAV?

Anbefalte innlegg

Er i uke 28 og skal til legen om 13 dager. Er da i uke 30.

Må jo ha skriftlig fra lege som bekrefter graviditeten før jeg kan sende inn søknaden.

Holder det at jeg venter 2 uker med å sende søknaden? Eller bør jeg ringe legen å få bekreftelsen ASAP?

Fortsetter under...

Ja tenker på det. Er 27+2 nå, og er 29+2 når jeg skal til legen. Så det eg lurer på er om jeg kan vente 2 uker eller om jeg må ringe legen i morgen?

Holder det ikke med kopi av svangerskaps-skjemaet? Der har jo jordmor og lege skrevet at du er gravid..?

Annonse

Ja tenker på det. Er 27+2 nå, og er 29+2 når jeg skal til legen. Så det eg lurer på er om jeg kan vente 2 uker eller om jeg må ringe legen i morgen?

Holder det ikke med kopi av svangerskaps-skjemaet? Der har jo jordmor og lege skrevet at du er gravid..?

Mulig det. Men tror du skal sende med et eget skriv. Noen som vet?

Det holdet ikke med en kopi av svangerskapsskjemaet, det skal være ett eget ark med bekreftelse på svangerskap og termin, som skrives på etter uke 26.

Det holdet ikke med en kopi av svangerskapsskjemaet, det skal være ett eget ark med bekreftelse på svangerskap og termin, som skrives på etter uke 26.

Takk,det var kjekt å vite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...