Gå til innhold

Søskenvogn - Mountain Buggy.....tror jeg har bestemt meg for den :)

Anbefalte innlegg

......eller, jeg HAR bestemt meg for den :) :)

Har en Emmaljunga CityCross etter storebror i 2007. Kjøpte en singel Mountain Buggy i 2008 og elsker begge vognene :)

Har en storebror som blir 5 år i august og en lillebror som er 17mnd i dag.

Lillebror vil være 22mnd når siste minsten kommer og da mener jeg bestemt at vi trenger en søskenvogn. Har vudert Bugaboo Donkey og MB......men MB`n vinner nok. Bare elsker trillekomforten på den. Er så og si uslåelig etter min smak :)

Vogn er det eneste jeg skal kjøpe til denne siste skatten kommer. Etter to andre barn, så kan en si at jg har det meste uansett hvilket kjønn som skulle komme.

Så jeg gleder meg noe vannvittig til å gå og handle denne vognen!! Kan nesten ikke vente :) Men fikk beskjed av butikken at Babyshop vil kjøre et stort salt i oktober, så siden lille ikke kommer før i november, så venter jeg til den tid...

Noen andre som har en søsken MB?

Fortsetter under...

Jeg har 22 mnd mellom de 2 eldste mine og valgte å gå for Phil & Teds da den kan brukes både som singel og dobbel vogn. Når barna er så store som 22 mnd, sover de sjelden lenge i vogn likevel. Men det kommer vel gjerne litt an på om du har ungene i bhg eller. Jeg hadde eldste i bhg, og valgte derfor P&T da jeg for det meste brukte vognen som singel vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...