Gå til innhold

Clearblue digital med ukesindikator - viser gravid :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt en Clearblue digital med ukesindikator som viser gravid 1-2 uker. Tror ikke helt på den. Noen som har fått negativt resultat med ny digital etter den første positive?

Tenk om jeg endelig er gravid etter å ha prøvd i snart 4 år, og har hatt et avbrutt prøverørsforsøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg :) Jeg ville tatt en til om en to-tre dager :) De sier at clearblue med ukeindikator trenger med hcg enn andre tester for å slå ut og hcg dobler seg iløpet av to-tre dager :)

Skrevet

Har ikke erfaring med sånne tester, men må slenge inn et forsiktig gratulerer:)

Skrevet

Jeg glemte å si gratulerer :) Jeg tror den er riktig, de pleier ikke å ta feil :) Svaret mitt over er bare for å være sikker på at neste også er positiv :)

Skrevet

Takk for gratulasjoner. Jeg har tenkt å vente til neste uke med å ta en ny. Om jeg klarer å vente da :D

Skrevet

Gratulerer, du er gravid! :D Er du over ikm? Isåfall er det stor sjanse for at spiren klorer seg fast. :)

Skrevet
Gratulerer, du er gravid! :D Er du over ikm? Isåfall er det stor sjanse for at spiren klorer seg fast. :)

Vet ikke når IKM er fordi jeg ikke har testet etter EL. Men er ganske rundt IKM i allefall.

Skrevet

Tok ny test i dag, og den også viste gravid 1-2 uker. Så nå tror jeg på at jeg er gravid. Krysser fingrene for at det holder hele veien.

Skrevet

Gratulerer :-)

Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

Gratulerer!! At du har prövd i 4 år gir håp til andre slitere:) Lykke til videre og nyt den fantastiske tiden du har fremfor deg:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Så deilig å være gravid etter å ha prøvd så lenge !! :)

Skrevet

Jeg venter bare på mandagen, da skal jeg ta en ny test. Og den viser forhåpentligvis 2-3 uker :)

Ikke noe som helst tegn til tanta og har sluttet og spotte helt, så dette går den riktige veien :D

Skrevet

Gratulerer mayflower :)

Jeg ser nå etter nøye gjennomgang av syklus at ikm bli på søndag ikke mandag. Så da har jeg noen ekstra dager å gå på.

Forventer el lørdag/søndag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...