Gå til innhold

er så sliten, å er kun i uke 33....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover bare stykkevis å delt om natta. Ligger våken i timesvis. Å dagene blir tunge å vonde. Å det er masse å gjøre hjemme før babyen kommer, å mannen er opptatt med annet. Å mener vi fortsatt har gooood tid. Har jo egentlig d, men kjenner jo på energien ikke er der å alt blir tyngre for hver dag. Så vil derfor få gjort det meste nå. Må nok bare sette igang å få gjort d siste alene... suttre innlegg, men godt å få det ut. Nei det er bare å komme seg opp av soffan..... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Du ahr lov å vera sliten, ikkje samanlikna deg med dei som ikkje syens å vera det. Eg kjenenr emg også veldig sliten innimellom. Går bra når det er helg, men syns det er kjempetungt å jobba. Dei enttene sover eg ensten ingenting. Me er fulle i hormoner oså, så ikkje rart me blir slitne! God klem!

Skrevet

Jeg og er sliten- er også snart i uke 33. Har ferie nå, men skal tilbake til jobb neste uke- gruer meg! Enkelte dager blir jeg utslitt bare av å ta en dusj.. Andre dager går det bedre- har en på snart 3 fra før og som virkelig setter tolmodigheten på prøve om dagen.. Håper inderlig jeg slipper å gå på overtid i hvertfall! Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...