Gå til innhold

Enda ikke født, en dag på overtid. (Ser tilbake)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du evnen til å se en dato? Og evt når på døgnet starter fødselen?

Ser tilbake på de som har seriøse svar :-) (svarer kun her, ikke i innboks)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min dato er 24.11.86

Skrevet

Jeg er ikke noe flink sånn sett med datoer, men tallet 24 kommer inn og blir ikke borte. Så det kan være at du hadde termin den 2 og føder den 4, at den begynner eller du føder kl 24 at den tar 24 timer fra den starter til den slutter osv... :-) Regner med du ble mye mere rolig og klokere nå ;)

Men jeg ser en vanlig fødsel, ikke ks, men jeg ser deg sinna oppe i sengen, du kjefter og slenger med hodet, får deg opp litt sånn stående på kne og kjefter hehe. Jeg tror du kommer til ett punkt der du vil ha epidural eller at ta den ungen ut nå greie...sånn helt normalt ;) Mannen din tror jeg blir litt hjelpesløs og forvirret for han vet ikke helt hvordan han kan hjelpe deg eller hva han skal gjøre, dette vil egentlig være litt komisk :)

Leeeeeeenge siden jeg har sett på noen nå, så ta dette med en stor klype salt, men jeg sitter her og smiler både av deg og mannen/parteneren din, så takk for det ;) Nå kom tallet 9 poppende inn, vet ikke hvorfor, jaja :)

Hvis du har ork, blir jeg gravid igjen og eventuelt når?

Lykke til med fødsel, og er det jente du venter(blir veldig rosa her)? :)

Skrevet
Min dato er 24.11.86

hm... får fortsatt inn tallet 1... derfor jeg trodde det var 1.juli. men kanskje det er et klokkeslett... kjennes ikke ut som du skal vente så veldig lenge til ihvertfal! jeg vil tro i løpet av en 3 dager, så sitter du med babyen i armene, eller skriker på fødestua :) kan du se tilbake på meg nå? du svarte ikke på den forrige tråden...

jeg lurer på når jeg er/blir gravid, og om du ser noen jobb-bytte på meg snart? :D takk :) 031183

Skrevet
Jeg er ikke noe flink sånn sett med datoer, men tallet 24 kommer inn og blir ikke borte. Så det kan være at du hadde termin den 2 og føder den 4, at den begynner eller du føder kl 24 at den tar 24 timer fra den starter til den slutter osv... :-) Regner med du ble mye mere rolig og klokere nå ;) Men jeg ser en vanlig fødsel, ikke ks, men jeg ser deg sinna oppe i sengen, du kjefter og slenger med hodet, får deg opp litt sånn stående på kne og kjefter hehe. Jeg tror du kommer til ett punkt der du vil ha epidural eller at ta den ungen ut nå greie...sånn helt normalt ;) Mannen din tror jeg blir litt hjelpesløs og forvirret for han vet ikke helt hvordan han kan hjelpe deg eller hva han skal gjøre, dette vil egentlig være litt komisk :) Leeeeeeenge siden jeg har sett på noen nå, så ta dette med en stor klype salt, men jeg sitter her og smiler både av deg og mannen/parteneren din, så takk for det ;) Nå kom tallet 9 poppende inn, vet ikke hvorfor, jaja :) Hvis du har ork, blir jeg gravid igjen og eventuelt når? Lykke til med fødsel, og er det jente du venter(blir veldig rosa her)? :)

Wow, heftig fødselshistorie! Med førstemann fødte jeg fort og greit på 7t. Uten behov for epidural eller annen smertelindring. Heller ikke en ørliten rift. Jeg skrek ikke en eneste gang, men sa "fytti katta, det er litt vondt" når hodet var på vei ut. DET var komisk ;-) Husker veldig godt at alle lo.

Mannen min var hjelpesløs og visste ikke hva han skulle gjøre. Men jeg sa det beste for meg var at han var der, og hentet kalde kluter og minnet meg på å puste. Denne gangen har vi snakket mye på forhånd, han er en del roligere og gleder seg.

Det du ser, tallet 24 og frustrasjon/irritasjon er ikke så rart igrunn. Min mens termin var den 24.juni. Jeg har siden ultralyd irritert meg og frustrert meg over at jordmor satt 2.juli som termin. Hun sa "mellom 26.juni og 2.juli" så satte hun 2.juli på papiret. På 3D ultralyd sa hun 26.juni. Jeg har ikke klart å forholde meg til 2.juli.

Tallet 9. Den 9.juli har jeg overtidskontroll ;-)

Ser graviditet til høsten, oktober-november. Du må være forsiktig med å fortelle folk før du er 12uker. Bruk den tiden til å slappe godt av, så du ikke blir kvalm og dårlig. Bekkenløsning?

Skrevet
Min dato er 24.11.86
hm... får fortsatt inn tallet 1... derfor jeg trodde det var 1.juli. men kanskje det er et klokkeslett... kjennes ikke ut som du skal vente så veldig lenge til ihvertfal! jeg vil tro i løpet av en 3 dager, så sitter du med babyen i armene, eller skriker på fødestua :) kan du se tilbake på meg nå? du svarte ikke på den forrige tråden... jeg lurer på når jeg er/blir gravid, og om du ser noen jobb-bytte på meg snart? :D takk :) 031183

Jobb bytte og graiditet er ikke helt heldig kombinasjon nå. Se nøye an sjefen på det nye stedet, han/hun er ikke helt god. Ikke velg en arbeidsplass som virker for god til å være sann, det stemmer faktisk.

Gravid blir du! Velger du å bli gravid nå, så går det utover jobben. Venter du/dere til vinteren vil du føle at ting går mye bedre.

Skrevet

hæ? jeg har fast stilling. Ikke bytta jobb enda,

vi har prøvd å bli gravide i 4 år, inkludert 5 insett av befruktede egg. så velge å bli gravid... det kan jeg ikke velge..ser du når det blir baby på meg?

hvorfor er det ikke noen heldig kombinasjon?

skjønte serriøst IKKE noe av det du skrev...

Skrevet
hæ? jeg har fast stilling. Ikke bytta jobb enda, vi har prøvd å bli gravide i 4 år, inkludert 5 insett av befruktede egg. så velge å bli gravid... det kan jeg ikke velge..ser du når det blir baby på meg? hvorfor er det ikke noen heldig kombinasjon? skjønte serriøst IKKE noe av det du skrev...

Ser du skriver i en annen tråd at du ikke tenker å skifte jobb.

Som jeg skriver i svaret mitt, jobbskifte og graviditet er ikke heldig. Ut i fra at du ikke tenker å skifte jobb(?), så hold deg til det.

Du skriver at dere prøver. Da velger du en evt graviditet.

Kort fortalt så ser jeg at det blir vanskelig i jobbsammenheng dersom du bli gravid nå.

Skrevet

Jeg fikk sterkt opp at du vil føde innen denne uka er over :D

Masse lykke til.

Snart er det over ;)

Ser du når jeg blir gravid og kjønn?

290175 :) takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...