Gå til innhold

Dentinox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaringer/meninger om det? Skal man kun smøre der man har mistanker om at det kommer tenner eller overalt?

Min baby på 3 måneder er mye våken, og han klarer rett og slett ikke sovne, sutrer mye, sikler mye og spiser nesten opp hendene sine, pluss at måltidene har blitt utrolig vanskelige å gjennomføre. Dette er vel ganske klare tegn på at det er tenner på gang?

Er desperat etter å finne noe som kan hjelpe han, men vil ikke proppe han full med ting som ikke er bra heller. Jeg klarer ikke se hvor tennene evt. kommer opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på fingeren din, og smør gommene oppe og nede. Du trenger ikke mye. De første tennerne kommer gjerne forran, så du kan jo begynne der! :)

Skrevet

du skal smøre ved utbrudd av tenner .. ikke hele tiden ;)

de fleste får tenner fra 6 mnd..

Skrevet

Kan jeg gi paracet for å lindre plagene, eller er han for liten? Ser ikke tegn til tenner enda, men fortsatt mye våkentid, sutring og surr ved måltidene.

HI.

Skrevet

Ja du kan gi smertestillende Paracet/pinex for å lindre plagene på natterstid ,men ikke hele dagen,da får han eventuelt dentinox/gum aci.....ett elle aent,selges på apoteket.

Babysafe nettene til å ha kald frukt i er lindrende,eventuelt en sutteklut å bite i :)

Skrevet

De advarer mot dentibox nå pga et stoff som vist ikke skylle være så bra.. Men jeg vet ikke- har ingen erfaringer med det. Fikk bare vite det når jeg skulle kjøpe til mi tulle på 5mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...