Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Hva er deres erfaringer/meninger om det? Skal man kun smøre der man har mistanker om at det kommer tenner eller overalt? Min baby på 3 måneder er mye våken, og han klarer rett og slett ikke sovne, sutrer mye, sikler mye og spiser nesten opp hendene sine, pluss at måltidene har blitt utrolig vanskelige å gjennomføre. Dette er vel ganske klare tegn på at det er tenner på gang? Er desperat etter å finne noe som kan hjelpe han, men vil ikke proppe han full med ting som ikke er bra heller. Jeg klarer ikke se hvor tennene evt. kommer opp.
2 hjertegull :) Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Ta på fingeren din, og smør gommene oppe og nede. Du trenger ikke mye. De første tennerne kommer gjerne forran, så du kan jo begynne der!
<3 mine søte små<3 Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 du skal smøre ved utbrudd av tenner .. ikke hele tiden de fleste får tenner fra 6 mnd..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Kan jeg gi paracet for å lindre plagene, eller er han for liten? Ser ikke tegn til tenner enda, men fortsatt mye våkentid, sutring og surr ved måltidene. HI.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Ja du kan gi smertestillende Paracet/pinex for å lindre plagene på natterstid ,men ikke hele dagen,da får han eventuelt dentinox/gum aci.....ett elle aent,selges på apoteket. Babysafe nettene til å ha kald frukt i er lindrende,eventuelt en sutteklut å bite i
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 De advarer mot dentibox nå pga et stoff som vist ikke skylle være så bra.. Men jeg vet ikke- har ingen erfaringer med det. Fikk bare vite det når jeg skulle kjøpe til mi tulle på 5mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå