Gå til innhold

Vilde Lynette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Aprikos Syltetøy

Jeg var i utgangspunktet litt "imot" dobbeltnavn på Vilde. Men har likt navnet Lynette i lang tid nå.

Er litt i en indre krig med meg selv. Generellt sett syntes jeg at det er litt usmaklig å kalle opp barna sine etter tv figurer / fiksjone figurer. Men nå skal det sies at jeg syntes Lynette er så innmari fint, og noe av grunnen (tror jeg) er vel nettop Lynette Scavo i Frustrerte fruer :) Hun er vel den rollefiguren jeg har "sett mest opp til" (om man kan det med en rollefigur på TV?!)

Jeg liker ikke tanken bak navnet, men jeg liker navnet. Men er litt redd for at jeg liker navnet fordi jeg liker tanken bak det :P hehe, evig surrehue jeg :P

Nei jeg syntes det blir litt usmaklig altså... eller harry er vel kanskje mer rett å kalle det..

Da jeg var liten lekte jeg sammen med ett søskenpar som het Tommy og Annika. Mamma gikk på skole med moren deres, og gjett hvilken fiksjons figur som var hennes favoritt liksom :P

Litt harry, og litt rart :P

Men alikevell.. Lynette...hmmmmm....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951402-vilde-lynette/#findComment-144366443
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aprikos Syltetøy

Vilde Sofie var jo kjempefint da :)) Vilde er iallefall en bankers en om det blir ei jente. Må tygge litt mer på Lynette tenker jeg. Og selvsagt på det evnt passe på jentungen da :)

Vi tenkte jo på Eskil en stund.. Men gikk over til Casper om det blir en gutt, så den er rimelig bankers den også :) bare å vente noen uker nå til vi får vite kjønnet :))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951402-vilde-lynette/#findComment-144373013
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...