gilgi Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Kjære snille dere som spår, kan du være så snill å spå meg også. Har nettopp gjennomgått en MA for 3 uker siden. Ser du når du når jeg blir gravid igjen? Antall? Kjønn? Har en gutt på snart 6 år og en jente på 1 år. f. 311071.
Dossa :) Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Du blir gravid i løpet av vinteren 2013 med ei jente
gilgi Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2012 Hei Dossa, tusen takk for svar. Noen andre som vil prøve.
zassy☆ Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 gravid rundt sept, fødsel rundt mai..passer det tro med måneder? hehe, var det jeg fikk opp i hvertfall. Tror jente, men føler det er lettere å se etter man har blitt gravid.. Ellers må du ta vare på deg selv og være snill med deg selv nå! Ikke stress klem!
gilgi Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2012 Hei zassy, tusen takk for svar. Du skjønner det er ikke så lett, jeg føler meg så nede og vil helst bli gravid nå hvis du skjønner hva jeg mener. Håper jeg virkelig blir gravid snart. Igjen tusen takk.
zassy☆ Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 ja jeg skjønner det, fikk opp mye triste kort her så tenkte du hadde det tøft og var nedfor, håper virkelig du lykkes veldig snart og det tror jeg også
gilgi Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2012 Å hjertelig takk zazzy, sÅ snill du er som tar deg sÅ god tid til Å svar. Ønsker deg alt godt.
gilgi Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2012 Opp engang, vil noen andre snille også ta en titt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå