Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #26 Skrevet 2. juli 2012 Ingenting heldigvis! Her respekterer vi hverandre, og behandler hverandre som vi vil bli behandlet! ÅÅÅÅÅh, høne! Hater sÅnne svar! Man kan bÅde elske og respektere hverandre samtidig som man sier noe stygt under en krangel. For det første, liker ingen av oss Å krangle. Klarer Å diskutere som voksne mennesker hvis det er noe vi er uenige om. Dessuten, sÅ hadde jeg aldri klart Å kalle personen jeg elsker for en forbanna drittsekk, og hvis JEG hadde blitt kalt stygge ting, sÅ hadde jeg heller aldri glemt det. Man sier ikke sÅnne ting uten Å faktisk mene det LITT ihvertfall.. mener jeg. godt vi er forskjellige!
LittLykkelig Skrevet 2. juli 2012 #27 Skrevet 2. juli 2012 Vanligvis har vi alltid hevet oss over å kalle hverandre ting. En gang klikket han fullstendig og ropte "jævla drittkjerring. Begynner å bli så jævla lei av deg, reis til helvete!". Fikk helt sjokk og har nok enda ikke glemt det. Det kjipe med å synke til et sånt nivå er at det i ettertid har blitt mindre filter for å kalle hverandre ting.. Bør helst unngås.
verdens heldigste mamma Skrevet 2. juli 2012 #28 Skrevet 2. juli 2012 Fittetryne! Noe så utrolig stygt! Tror hverken han eller jeg kommer til å glemme det noen gang! Han er ellers veldig kontrollert og behersket (og er kjempeflink til å gi komplimenter), så hvis det skulle komme noen usaklige uttrykk så kommer de nok fra meg, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #29 Skrevet 2. juli 2012 Fleskefitte.... Han kan lire av seg de verste ting han og... Særlig når morragretten... Men gidder faktisk ikke bry meg, han er bare sånn, og vet han ikke mener det... En svært dårlig side ved ham,... Men de gode oppveier det:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #30 Skrevet 2. juli 2012 Det værste min x gjorde etter et års forhold, var å være utro mot min søster, for så etter jeg konfronterte han, sendte en meldning der det sto "reis til helvette". Jeg savner han ikke, for å si det sånn. Det knuste meg der og da, men nå vet jeg hva ekte kjærlighet er. Kjæresten din lå med søsteren din?? Hva slags forhold har dere to nå? Jeg og søsteren min har et anstrengt forhold. Dette er 3 år siden. Vi har alltid vært "bestevenner", så den ødela mye for meg. Jeg sliter i dette forholdet med tillit. Vi prater sammen og er venner, men jag kommer aldri til å glemme hvor egoistisk hun kan være og hva hun har gjort mot meg. De møttes bak ryggen min, hadde sex, og etterhvert flyttet de sammen og holdt sammen et år. Det er slutt mellom de nå. Det gjorde vondt at min egen søster og kjæreste var utro mot meg. Det ødla meg totalt, og sittet fremdeles i, men jeg har gått videre og funnet drømmemannen nå. Huff, jeg kan ikke tenke meg noe verre Så ufattelig grusomt for deg. Godt du har kommet deg videre og er "stor" nok til å i det hele tatt kunne se på søsteren din. Jeg hadde helt ærlig ikke klart det.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #31 Skrevet 2. juli 2012 Huff, i dag skrek jeg til mannen min: "snu ditt stygge ansikt bort fra meg" :-( Huff, slemt sagt, men han har virkelig oppført seg som en idiot... :-( Så føler han fortjener det.... I samme setning (nesten) fortalte jeg han at hadde vi ikke hatt barn, så hadde jeg gått på flekken..... Har det rimelig kipt nå, for å si det sånn :-(
Barn 4 :) Skrevet 2. juli 2012 #32 Skrevet 2. juli 2012 Di skrekkøgle...!! de var etter en heftig diskusjon for noken veke sida da mitt hormon nivå var på de verste de styggaste eg ha kalt han e dust eller tosk
stjertløvetann Skrevet 2. juli 2012 #33 Skrevet 2. juli 2012 "Jeg håper du brenner i Helvete!!" Vi er ikke lenger et par for å si det sånn.
Eeniemeenie Skrevet 2. juli 2012 #35 Skrevet 2. juli 2012 Min ex: - Kalte meg feit når jeg var høygravid - Dum, fittekjerring, hore, løs på tråden. Var ikke lett å holde kjeft tilbake da. GLAD jeg har funnet en såå herlig fyr som aldri sier stygge ting til meg Det mest "negative" han har sagt er å forsiktig ymte frempå at jeg er negativ i holdning ( under diskusjoner)
jeem Skrevet 2. juli 2012 #36 Skrevet 2. juli 2012 jeg må ærlig inndrømme at jeg lo så tårene trillet her av ordet skrekkøgle!! haha, jeg ser for meg en øgle sitte der og stirre illsint! haha! fantastisk! Her i huset har vi mye sterke meninger begge to, og er ikke redde for å gå inn i diskusjoner. Det vi derimot ikke gjør,er å slenge stygge ord til hverandre. Vi har et så godt språk,og klarer fint å fremme våre synspunkter uten å kalle hverandre stygge ting. at vi sier ting som "nå er du urimlig" og "det var veldig lite gjennomtenkt" kan skje, men ord som "hore" og slike strofer,har jeg aldri hørt i min mans munn, og tror og håper vi har såppas respekt og evne til verbal forklaring at vi heller ikke i fremtiden har behov for slike ord for å utrykke oss.
Flate pupper Skrevet 3. juli 2012 #39 Skrevet 3. juli 2012 Bøtteknott, faktisk. Utrolig bra! Sorry at jeg ler, det var jo sikkert ikke så gøy for deg. Jeg ser ham for meg sint og ildsprutende, som strever med å finne et passende skjellsord, og så ramler det ut bøtteknott! Gull! Tror jeg hadde hylt av latter hvis mannen min hadde slengt til meg noe sånt midt under en krangel
Gjest Miryks Skrevet 3. juli 2012 #40 Skrevet 3. juli 2012 Bøtteknott, faktisk. Utrolig bra! Sorry at jeg ler, det var jo sikkert ikke så gøy for deg. Jeg ser ham for meg sint og ildsprutende, som strever med å finne et passende skjellsord, og så ramler det ut bøtteknott! Gull! Tror jeg hadde hylt av latter hvis mannen min hadde slengt til meg noe sånt midt under en krangel Hehe, skal sies at vi lo godt av oss selv etterpå. Vi sier egentlig mye komisk til hverandre når vi krangler, minner vel mer om 5-åringer på krigstien enn voksne når vi er uenige
Himmel og hav Skrevet 3. juli 2012 #41 Skrevet 3. juli 2012 "Kverulant", tror jeg faktisk, og det er vel ikke helt på jordet... Han smalt handa i benken i en krangel en gang og ropte til meg at "Det er umulig å krangle med deg, for du har så mange flere ord, og du sier de så fort at jeg ikke kommer til!", men det er jo igrunnen sant det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå