Gå til innhold

Hva er det styggeste mannen din har sagt til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det styggeste mannen har sagt til deg eller kalt deg? Tjukk? stygg? dum?

Skrevet

Ingenting.. heldigvis :)

Skrevet

"Fuck you" (Han er amerikaner)

Han har derimot aldri kommentert utseende mitt på en negativ måte.

Skrevet

åååh du er så dum! hehe ble sakt i en heftig krangel. Har egentlig aldri sakt noe stykkt som jeg kan huske. Tror heller ikke jeg har kalt ham noe styggt. :)

Skrevet

Mannen min har heldigvis aldri sagt noe stygt eller slemt til meg.

Skrevet

Ingenting. Min samboer er fantastisk på den måten. Liker ikke krangler, er flink til å si unnskyld, har aldri problemer med å si at han elsker meg og aldri kalt meg noe stygt. Men min søsters x, han var så flink å påpeke at hun hadde hengerumpe med celuitter, var tjukk og kvisetryne. Ja, han er en x! Hun er både pen og heller ikke tjukk ;)

Skrevet

"ÅÅÅÅrh, sÅ teit du er!" :)

Vi sier særdeles lite stygge ting til hverandre, og heldigvis for det.

Skrevet

"Du er faen så syk i huet at barnevernet kommer til å hente ungen så fort han er født!" Jeg hadde to uker igjen før termin og den kommentaren knuste meg fullstendig! Jeg var hormonell og engstelig og han var ute etter å såre meg mest mulig... det klarte han!

Skrevet

uff mange ting :(

hore, tjukk, stygg, dum, osv uff

Skrevet

Hold kjeft. Finst nok verre ting han kunne sagt ja...

Skrevet

Det værste min x gjorde etter et års forhold, var å være utro mot min søster, for så etter jeg konfronterte han, sendte en meldning der det sto "reis til helvette". Jeg savner han ikke, for å si det sånn. Det knuste meg der og da, men nå vet jeg hva ekte kjærlighet er.

Skrevet

Her er det jeg som kan si hold kjeft, du er så dum, feig osv. Han er snill som et lam. DUMME meg. :(

Skrevet

Hmmmm... det styggeste...? Nei, han himler kanskje med øynene hvis han synes jeg er skikkelig urimelig ;)

Skrevet

Hore, fittekjerring og møkkakjerring har vært favoritt stygge navn på meg fra mannen.

Etter å forklart ørt og førti ganger hva det gjorde å høre det fra han, samme hvor sint han var, tok han seg sammen.

Men det hender det slenges en glose enda. Spesielt om morgenene.

Skrevet

Ingenting heldigvis! :) Her respekterer vi hverandre, og behandler hverandre som vi vil bli behandlet! :)

Skrevet
Det værste min x gjorde etter et års forhold, var å være utro mot min søster, for så etter jeg konfronterte han, sendte en meldning der det sto "reis til helvette". Jeg savner han ikke, for å si det sånn. Det knuste meg der og da, men nå vet jeg hva ekte kjærlighet er.

Kjæresten din lå med søsteren din?? Hva slags forhold har dere to nå?

Skrevet
Ingenting heldigvis! :) Her respekterer vi hverandre, og behandler hverandre som vi vil bli behandlet! :)

ÅÅÅÅÅh, høne! Hater sÅnne svar! Man kan bÅde elske og respektere hverandre samtidig som man sier noe stygt under en krangel.

Skrevet

Oppfør deg!

Vi holdt på å sette opp en trampoline. Jeg var uenig i hvordan den ble satt opp eller noe, husker ikke helt. Full i hormoner og likte ikke noe særlig at de nektet å høre på meg. Kompisen til sambo ble sur og nektet så og hjelpe. Jeg maste nok litt på at de skulle høre på hva jeg hadde å si, og ble kanskje litt sutrete... husker ikke.. men det var da han sa det... jeg ble så såret og skuffet at jeg bare forlot plassen og gikk inn. Hadde de giddet å høre på hva jeg hadde å si, hadde de sluppet å gå over alt en gang til, men det snakkes ikke om...

Ellers har han sagt et par ganger at jeg ligner forloveden til fetteren hans... ikke på utseende, men på væremåte. Det er faktisk det aller styggeste han kan si.. det vet han, og er vel derfor han sier det (på spøk). Hadde han ment det, hadde ikke vi vært sammen i dag for å si det slik.

Vi krangler sjelden heldigvis, og er snille med hverandre:-)

Skrevet

Han kalte meg møkkakjerring en gang jeg var grusom og urimelig :P Absolutt fortjent! Ellers ingenting, han pleier aldri slenge med leppa.

Jeg derimot kan desverre bli usaklig.

Skrevet

Vi er heldigvis "flinke" til å krangle. Det styggeste han har sagt/skreket til meg er "slutt å mas din møkkakjerring", da jeg skulle vekke han en morgen. Om han blir vekket i en viss søvnfase så er han ikke seg selv. Da han endelig sto opp kunne han ikke huske at han hadde klikket. Han er et udyr i søvne, men snill som et lam når han er våken ;)

Skrevet
Kjæresten din lå med søsteren din?? Hva slags forhold har dere to nå?

Jeg og søsteren min har et anstrengt forhold. Dette er 3 år siden. Vi har alltid vært "bestevenner", så den ødela mye for meg. Jeg sliter i dette forholdet med tillit.

Vi prater sammen og er venner, men jag kommer aldri til å glemme hvor egoistisk hun kan være og hva hun har gjort mot meg. De møttes bak ryggen min, hadde sex, og etterhvert flyttet de sammen og holdt sammen et år. Det er slutt mellom de nå. Det gjorde vondt at min egen søster og kjæreste var utro mot meg. Det ødla meg totalt, og sittet fremdeles i, men jeg har gått videre og funnet drømmemannen nå. :)

Skrevet
Vi er heldigvis "flinke" til å krangle. Det styggeste han har sagt/skreket til meg er "slutt å mas din møkkakjerring", da jeg skulle vekke han en morgen. Om han blir vekket i en viss søvnfase så er han ikke seg selv. Da han endelig sto opp kunne han ikke huske at han hadde klikket. Han er et udyr i søvne, men snill som et lam når han er våken ;)

Haha, kjenner meg igjen! :) Kjæresten min er så å si feilfri og flott i våken tilstand, men blir han trøtt og er i søvne, så er han et egoistisk monester ;)

Skrevet

monster skulle det selvsagt stå.

Skrevet

her er det jeg som står for det meste av stygge gloser:( Skammer meg. Men det værste han har sagt av "gloser" er Din kuk og Hold kjeft:p Noe som har skjedd to eller tre ganger iløpet av fem år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...