Millerine Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Synes det burde renne mere jeg. Det gjorde det vel sist? Er 38 +1 og synes ikke puppa har vokst stort heller. Meieriet burde opp å gå snart....
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Venter mi tredje. Har veldig gode meieri med delvis overproduksjon, men aldri hatt lekkasjer før babyen er kommen ut. Kan klemme ut dråper, men thats it.
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Venter mi tredje. Har veldig gode meieri med delvis overproduksjon, men aldri hatt lekkasjer før babyen er kommen ut. Kan klemme ut dråper, men thats it.
nr 1 Nes H Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 jeg er førstegangs mamma, var så vidt mulig å klemme ut en dråpe slik i ny og ned her, melka kom først 1,5 døgn etter snuppa ble født(var vel litt der som a fikk i seg før antar jeg, men ikke som jeg registrerte), men jammen kom meieridrifta i gang når den først kom
MammaElisabeth Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Jeg er 37+5, ikke noe renning her heller. I går så jeg for første gang blankt skinn av væske, men det var det hele. Det kommer vel tidsnok
gutt11spire12 Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Har ingen betydning. Var ikke antydning til melk i mine pupper sist, kom i gang med full produksjon i det øyeblikket han sugde seg fast Helt,helt problemfri amming i 14 mnder
Juliii Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 2. gangs fødende, med relativt små meierier og helt kurant produksjon - sist gang presterte forøvrig det ene juret bedre enn det andre hele ammeperioden, men hei, vi har da alle våre styrker og svakheter Her re-booter brøa seg om natten merker jeg. Har kjent at det går testkjøringer pga den litt "brennende" følelsen man får når melken begynner å renne - samt inntørket "sukkerlake" på nattkjolen. Gidder ikke forsøke å klemme ut noe. Det skjer ikke hver natt, men sånn dann og vann... Er 38 uker i morgen, og har kjent symptomene en måneds tid tenker jeg...
***Curious*** Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 Førstegangs, 8 dager over termin i dag, og merker ingenting til melk samme hvor mye jeg stimulerer bryster eller klemmer brystvorta... Spennende å se om det kommer noe når den lille er her.
SurreGuri Skrevet 2. juli 2012 #9 Skrevet 2. juli 2012 Førstegangs, 8 dager over termin i dag, og merker ingenting til melk samme hvor mye jeg stimulerer bryster eller klemmer brystvorta... Spennende å se om det kommer noe når den lille er her. Den kommer skal du se! veldig vanligt at man ikke har melk i puppene som førstegangs- det gjorde ikke jeg heller med den første, men det kom i store strømmer 1 dag etter fødsel. Denne gangen med nummer to fikk jeg dråper ut i uke 25-26. nå i uke 37+5 renner det ut av dem viss jeg klemmer på de. rart hva kroppen kan huske når det er så lenge siden første fødsel (6.5 år)
tre håpefulle Skrevet 2. juli 2012 #10 Skrevet 2. juli 2012 Jeg er tredjegangs. Har ikke kommet ut noe melk før etter barna er født, så regner med det samme nå. Har kunnet skvise ut dråper liker før, men ikke mer.. Nå er jeg 36 uker og får ikke ut en dråpe.
Millerine Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #11 Skrevet 2. juli 2012 Det som var litt morsomt var at det rant ganske heftig for ca seks uker siden da jeg lå på sykehuset og hadde hjertelyd av babyen hver dag!!! Men siden har det vært ganske stille i fjøset....
Aliniane Skrevet 2. juli 2012 #12 Skrevet 2. juli 2012 Her lekker det en del og presser masse, og om jeg klemmer kommer renner det som bare det! Er vel ikke melk, men noe "forberedende". Blankt og veldig seig /klissete. Er førstegangs i uke 38 og har hatt det sånn en god stund nå.
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 2. juli 2012 #13 Skrevet 2. juli 2012 Har aldri hatt melk før babyen har blitt lagt til brystet. Og er i grunn ganske glad for det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå