Gå til innhold

Spotting på 12 dpo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanskelig å si. Hvor mange dager pleier du å ha fra el til mens da?

Jeg er på dpo 11 eller 12 idag. pleier altid å få mensen dpo 11 de få gangene jeg har el. men dette er el etter pergo da. Jeg hadde litt brunt i trusa tidligere i ettermiddag. så ingen ting mer. Men jeg temper, å tempen min sank under coverlinja idag. så regner med at mensen er på vei her. men har ingen andre tegn på mensen. pleier å kjenne d i mage og rygg. puppene mine stikker endel nå i kveld.

Håper selvfølgelig på stigende temp igjen i morgen og ingen mens. og at dette var en sein festedipp. men er vell ikke store håpet.

Håper du spotter grunnet graviditet.

Vanskelig å si. Hvor mange dager pleier du å ha fra el til mens da?

Jeg er på dpo 11 eller 12 idag. pleier altid å få mensen dpo 11 de få gangene jeg har el. men dette er el etter pergo da. Jeg hadde litt brunt i trusa tidligere i ettermiddag. så ingen ting mer. Men jeg temper, å tempen min sank under coverlinja idag. så regner med at mensen er på vei her. men har ingen andre tegn på mensen. pleier å kjenne d i mage og rygg. puppene mine stikker endel nå i kveld.

Håper selvfølgelig på stigende temp igjen i morgen og ingen mens. og at dette var en sein festedipp. men er vell ikke store håpet.

Håper du spotter grunnet graviditet.

Pleier alltid å ha 15 dager fra el til mens. Pleier aldri å spotte, så dette var nytt for meg. Og, pleier jo heller aldri å starte mensen på dag 12.. så jeg håper virkelig at det er pga graviditet.. Men, tør ikke håpe enda.. ;) Hatt smerter som ved mensen da, og ømme pupper (det pleier jeg ikke å ha).

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...