I scream for icecream! Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Jeg har igår og idag hatt store smerter i det ene øret. Det er en stikkende smerte som kommer akutt med jevne mellomrom, særlig når jeg svelger, snakker og beveger musklene rundt kjeven/øret. Det kan forsåvidt også komme når jeg ikke beveger meg. Det har blitt verre siden igår og det kjennes ut som jeg har en liten dott i det/lettere nedsatt hørsel. Jeg har ingen andre klare symptomer på sykdom, er bare litt sliten i kroppen. Høres dette ut som ørebetennelse? I såfall, hva gjør man med det? Venter man til det går over, eller bør man oppsøke lege?
TPK Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Jeg hadde det akkurat sånn da jeg hadde ørebetennelse. Tror de sier at hvis det ikke gir seg etter 3-4 dager trenger du antibiotika. Men er vel sikkert forskjell på legene ang. når de gir det. Det kan skyldes både virus og bakt.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 jeg hadde slik en gang og det var for at jeg hadde fått litt vann i mellomøret, og hadde ørsting pga av vannet, tviler på at en lege gjør noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå