Gå til innhold

Overtids maaaaaas...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var dag 4 på overtid et faktum.. og jeg begynner å bli temmelig utolmodig! Ja, jeg vet at babyen kommer den kommer osv.. men dette er mitt andre barn, og forrige gang gikk jeg 13 dager over!

Jeg hadde virkelig håpt på at jeg skulle slippe seig piningen denne gangen.. men den gang ei! Blir nok både overtidskontroll og igangsetting, med min flaks! Har hatt et utrolig skranglete bekken denne gangen, som har satt meg veldig ut av spill i hverdagen, så har gått med konstant dårlig samvittighet ovenfor resten av familien..kan ikke bidra slik jeg ønsker!

Så, om ikke det var nok, nå har resten av omverden begynt å følge med som hauker på min overtid..sms'er, telefoner, kommentarer o.l...!! Jeg vet at de kun mener godt, og bryr seg om mitt vel og ve, men herligheeeeeeet så irriterende det er!! JA, jeg går her fremdeles! JA, jeg venter! JA, jeg er lei! JA, jeg er sprekkeferdig! JA, jeg er utolmodig!!

Kjenner at dette gjør til at jeg holder meg mer og mer innendørs, og går ikke ut. Blir vel eremitt på hele greia!

Fytti katta så jeg gleder meg til å bli ferdig, og eeeeeendelig kunne hilse på mageboeren vår! Merkelig hvordan man tilslutt ønsker seg at skal begynne å gjøre vondt :P

Dagens utblåsning fra meg...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv!!! Nå har jeg riktig nok inne termin før på torsdag, men førstemann kom en uke før, så i mitt hode er jeg allerede på overtid.... Irriterende med velmente telefoner og meldinger, å måtte svare for seg hver gang hvor jeg går no her å venter enda... Masse vondter i hytt og pine, men det bygger seg aldri skikkelig opp... Vi får trøste oss med at nå vet vi uansett at det ikke er lenge igjen! Lykke til:)

Skrevet

Signerer denne. 8 dager over i dag. Var på kino med sambo i går, kom hjem og hadde 4 ubesvarte anrop og 3 sms. Sambo hadde 3 ubesvarte anrop (fra MIN far og søster...) I dag har jeg til nå fått 3 telefoner og 3 sms.

JEG GIR BESKJED SEINEST På VEI TIL SYKEHUSET!!! Nei mamma, jeg har ikke ombestemt meg, dere får fortsatt beskjed når det skjer noe. JEG LOVER!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...