Gå til innhold

Jeg er litt stresset nå :(

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Fant dagboken jeg skrev i uke fra uke med storebror og kikket på den uken jeg er i nå for å sammenligne litt med denne graviditeten.

Der stod det at nå sparket du så hardt at både jeg og pappa kan kjenne det utenpå =)

Men nå som jeg er 2.gangs så kjenner jeg så og si INGENTING liv :(

Kjente liv allerede i uke 14 men så sa det bom stopp fra 15++ uke 16 en plass..Nå er jeg snart 19 uker og dette stresser meg litt :(

Har vert på UL i uke 13 og da sa han morkanen lå perfekt plassert så den ligger heller ikke forran og demper =/

Noen andre som har opplevd å kjenne spark senere som flergangsfødende? =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen kan ligge anderledes, vet du - og sparke innover og ikke utover. Min baby nr 1 sparket kjempemasse, mens baby nr 2 kjente jeg stort sett bare "ålete" bevegelser - og veldig få spark.

Men om du er bekymra, så kontakt jordmor for sjekk.

Skrevet

Men hvis du er i uke 19 nå, så skal du jo ha den ordinære ul'en nå? Den tas jo i uke 18-19. Hvis du ikke har fått innkalling til den, så må du purre.

Skrevet

Jeg har riktignok morkake foran på magen, men er dog alikevel i uke 24+3.. Kjenner minimalt.. Her jeg bor tar de ordinær UL mellom uke 18-22, så må ikke være mellom 18 og 19 nei..

Skrevet

Ok. Har hørt at det er vanlig jeg, men da tok jeg feil. Sorry.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Men hvis du er i uke 19 nå, så skal du jo ha den ordinære ul'en nå? Den tas jo i uke 18-19. Hvis du ikke har fått innkalling til den, så må du purre.

Jeg skal neste uke:) litt seint ja men:/

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Babyen kan ligge anderledes, vet du - og sparke innover og ikke utover. Min baby nr 1 sparket kjempemasse, mens baby nr 2 kjente jeg stort sett bare "ålete" bevegelser - og veldig få spark.

Men om du er bekymra, så kontakt jordmor for sjekk.

Ja det kan jo være!:) nå ble jeg lettet:)

Kjenner minimalt med spark, men kjenner at baby feks. legger ser ut mot en side osv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...