Gjest Mammantil2prinser Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Fant dagboken jeg skrev i uke fra uke med storebror og kikket på den uken jeg er i nå for å sammenligne litt med denne graviditeten. Der stod det at nå sparket du så hardt at både jeg og pappa kan kjenne det utenpå =) Men nå som jeg er 2.gangs så kjenner jeg så og si INGENTING liv Kjente liv allerede i uke 14 men så sa det bom stopp fra 15++ uke 16 en plass..Nå er jeg snart 19 uker og dette stresser meg litt Har vert på UL i uke 13 og da sa han morkanen lå perfekt plassert så den ligger heller ikke forran og demper =/ Noen andre som har opplevd å kjenne spark senere som flergangsfødende? =(
najaden Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Babyen kan ligge anderledes, vet du - og sparke innover og ikke utover. Min baby nr 1 sparket kjempemasse, mens baby nr 2 kjente jeg stort sett bare "ålete" bevegelser - og veldig få spark. Men om du er bekymra, så kontakt jordmor for sjekk.
Solskinnsbolla Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Men hvis du er i uke 19 nå, så skal du jo ha den ordinære ul'en nå? Den tas jo i uke 18-19. Hvis du ikke har fått innkalling til den, så må du purre.
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Jeg har riktignok morkake foran på magen, men er dog alikevel i uke 24+3.. Kjenner minimalt.. Her jeg bor tar de ordinær UL mellom uke 18-22, så må ikke være mellom 18 og 19 nei..
Solskinnsbolla Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Ok. Har hørt at det er vanlig jeg, men da tok jeg feil. Sorry.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Men hvis du er i uke 19 nå, så skal du jo ha den ordinære ul'en nå? Den tas jo i uke 18-19. Hvis du ikke har fått innkalling til den, så må du purre. Jeg skal neste uke:) litt seint ja men:/
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Babyen kan ligge anderledes, vet du - og sparke innover og ikke utover. Min baby nr 1 sparket kjempemasse, mens baby nr 2 kjente jeg stort sett bare "ålete" bevegelser - og veldig få spark. Men om du er bekymra, så kontakt jordmor for sjekk. Ja det kan jo være! nå ble jeg lettet:) Kjenner minimalt med spark, men kjenner at baby feks. legger ser ut mot en side osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå