Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Guri kjenner jeg blir litt fristet til å vite kjønnet selv jeg altså når dere forteller om en prins som lå og turnet eller en prinsesse:)

Vi skal ikke vite kjønnet, vil holde på spenningen helt til målstreken denne gang:) begge deler er like velkomment her i hus:)

Vi fikk vite kjønn i uke 13 da, legen tok det som en selvfølge at vi ville vite! Men det tar jeg IKKE imot uten tvil:)

Annonse

Vi var på ul 25.juni - kommer en liten tulle til:-)

Ville vite kjønnet denne gangen, mest av praktiske grunner egentlig. Ba om å få vite kjønnet, og fikk et litt brysk svar om at ja, hvis det gikk an å se.. Jeg turde ikke spørre mer etter at jeg fikk det svaret, så jeg ventet tålmodig på at hun skal si det, men hun gjorde egentlig ikke det - ikke med vilje hvertfall. Hører det i en forbisetning "...hun er..."

å, sier jeg, så det blir en jente til? Jordmora ble litt rar og sier, Oi, der forsnakket jeg meg visst....

Så hun hadde glemt at vi spurte... men hun var litt stressa tror jeg. Var sykdom på avdelingen den dagen, så vi var flere som måtte vente litt ekstra for å komme til..

Alt i alt en flott opplevelse likevel :-) Og alt sto bra til med lille snups :-)

Her blir det også en liten prinsesse til!! <3 Var på UL igår og han var ganske så sikker på at han så ei lita frøken. Ser det vel enda bedre på UL i uke 32 så håper ikke det dukker opp en stor overraskelse på oss da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...