Gå til innhold

SA og ventetid til november.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Nei så utrolig kjedelig Millemy!! :( Sender deg en stor varm klem!!

November?? Det var VELDIG sent, jeg trodde Riksen var sprengt, derfor dro folka til Porsgrunn, så da er det sprengt der også..?

Ikke gi opp, det er svart nå, men du blir gravid i år, det vet jeg!

Dette er ikke noe morro mer. Spira endte i nok en sa og Porsgrunn har ikke ledig tid til frys før i november. Det siste ferskforsøket vårt får vi heller ikke grunnet komplikasjoner med det forrige. Akkurat nå er tilværelsen bare svart og mørk!!

hei!

så utrolig leit at du mistet! Det er tungt :(

Jeg har akkurat hatt det mørkt en stund.. siden vi er ferdig med alle offentlige forsøk, og veien videre. s.a i november osv... vil bare si deg at det kanskje hjelper å finne en vei videre... hva gjør dere hvis fryseforsøket i november ikke går bra heller liksom... hvor går veien? pause, privat? adopsjon? Jeg vet det er store spørsmål, men for din egen del er det nok lurt å kjenne litt på å føle at du har kontrollen på noe liksom...

Her har vi slått oss til ro med en lang pause før vi starter på privat til våren..

Er du sikker på at du må vente like lenge hvis du tar frys i naturlig syklus? porsgrunn pleier da ikke ha så lange køer..

husk at syklussen din kan forandre seg underveis og da, og at du kanskje kan få forsøk tidligere...

Annonse

Skal ha frys i naturlig syklus. Men det hadde akkurat sluttet noen på labben og de fikk ikke noen nye før i november. Derfor lange ventelister med bare halv kapasitet. Takk for varme tanker. Håper det går bra med dere andre.

å.. men da har du ihvertfall forklaringen din... kanskje det er godt med en liten pause, siden du har hatt sa... mye å takle for både kroppen og psyken.... er ikke så lenge til november vettu :) kanskje sitter du med baby i magen på julaften :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...