zassy☆ Skrevet 2. juli 2012 #1 Del Skrevet 2. juli 2012 Lenge siden jeg har vært her inne nå..noen som har tid/lyst å ta en generell titt på meg hva jeg har i vente framover, med fokus på jobb (men også hvis noe annet dukker opp). Kan se tilbake, har nettopp funnet fram tarotkortene igjen så er muligens litt ute av det 230982 takk på forhånd. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951186-noen-som-kan-ta-en-generell-titt-ser-tilbake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 2. juli 2012 #2 Del Skrevet 2. juli 2012 heisann. Det var lengesiden håper alt står bra til! Jeg får opp at du har hatt det/har det litt tøfft følelsesmessig nå... Det ligger til rette for bedre tider for deg her i nær fremtid Du vil få lønn for strevet. Har du jobb nå? ser ut ssom du vil få en ny start i januar med ny jobb. Det er også en gledelig overraskelse for deg rundt juletider masse glede Men nå først må du gi deg selv tid til å hvile. Falle til ro. ser du tilbake ? lurer på om jeg få5r ny jobb snart, og når jeg blir gravid.og kjønn da. 031183 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951186-noen-som-kan-ta-en-generell-titt-ser-tilbake/#findComment-144362765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy☆ Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei adine, går fint her ja, enn med deg? Takk for at du så! Har nettopp vært en dårlig nyhet jeg fikk her for noen dager siden så det var litt tungt ja, men ellers går det veldig fint Jeg har jobb nå ja, men det er bare vikariat så er litt spent på om det blir ny jobb eller om jeg får noe fast etterhvert.. Spennende med overraskelse da. Hadde du orket å se om jeg får flere barn noen gang? prøver ikke enda altså evt kjønn. Var vanskelig å se graviditet på deg, men mai måned lyste litt sterkere enn de andre da..er gutt jeg får opp. Kan evt prøve å se på graviditeten igjen litt senere og se om jeg får et klarere svar. Får du ny jobb snart, ja! Får opp at nyheter er på vei til deg, noen du allerede har hatt kontakt med ang jobb eller gamle kollegaer/venner vil være til hjelp i dette (kanskje referanser? eller tips om jobb?) Ser også en periode med opplæring her, vanskelig med tidsperspektiv, men tror ikke det er lenge til, kanskje vil du sjonglere med to jobber en stund? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951186-noen-som-kan-ta-en-generell-titt-ser-tilbake/#findComment-144363043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 2. juli 2012 #4 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei adine, går fint her ja, enn med deg? Takk for at du så! Har nettopp vært en dårlig nyhet jeg fikk her for noen dager siden så det var litt tungt ja, men ellers går det veldig fint Jeg har jobb nå ja, men det er bare vikariat så er litt spent på om det blir ny jobb eller om jeg får noe fast etterhvert.. Spennende med overraskelse da. Hadde du orket å se om jeg får flere barn noen gang? prøver ikke enda altså evt kjønn. Var vanskelig å se graviditet på deg, men mai måned lyste litt sterkere enn de andre da..er gutt jeg får opp. Kan evt prøve å se på graviditeten igjen litt senere og se om jeg får et klarere svar. Får du ny jobb snart, ja! Får opp at nyheter er på vei til deg, noen du allerede har hatt kontakt med ang jobb eller gamle kollegaer/venner vil være til hjelp i dette (kanskje referanser? eller tips om jobb?) Ser også en periode med opplæring her, vanskelig med tidsperspektiv, men tror ikke det er lenge til, kanskje vil du sjonglere med to jobber en stund? Her går det greit. vi har bestemt oss for å ta en lang prøvepause... kanskje derfor du får opp mai, for da setter vi i gang igjen? ikke vet jeg, tiden vil vise Har vært på intervju, og den jobben fikk jeg ikke. Jeg har allerede fast stilling, så stresser ikke, men har litt lang vei til jobb... så derfor jeg lurer på om det dukker opp en annen jobb et sted men stresser ikke med det. Jeg føler du skal få et eller 2 barn til faktisk. Men ikke enda, om 2-3år tenker jeg... tid er alltid så vanskelig når man ser langt frem. Jeg tror forresten det er snakk om fast stilling i januar/februar... ikke fullt skifte av jobb liksom... Takk for at du så så raskt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951186-noen-som-kan-ta-en-generell-titt-ser-tilbake/#findComment-144363225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy☆ Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juli 2012 Takk selv spennende at du ser flere barn, har jo lyst på flere en gang, men passer bra med noen år mellom ja + at jeg vil ha fast jobb før et evt neste barn/graviditet. Må si fra om du hører noe om jobb da, følte virkelig at det var noe på gang der..hmmm.. Tror også du blir gravid men ikke med det første. Lykke til videre da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951186-noen-som-kan-ta-en-generell-titt-ser-tilbake/#findComment-144363264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 2. juli 2012 #6 Del Skrevet 2. juli 2012 Takk selv spennende at du ser flere barn, har jo lyst på flere en gang, men passer bra med noen år mellom ja + at jeg vil ha fast jobb før et evt neste barn/graviditet. Må si fra om du hører noe om jobb da, følte virkelig at det var noe på gang der..hmmm.. Tror også du blir gravid men ikke med det første. Lykke til videre da egentlig vet jeg når jeg blir gravid, for jeg har fått beskjed i en drøm, men klarer liksom ikke helt å stole på det vet du og ja, det er faktisk over et år til. Kan jo være det er noen gamle bekjente som snakker pent om meg og jobb da Men er nok ikke noe intervju eller noe sånn enda.. men håper det kommer ut noe som kan passe meg Masse lykke til med deg også zazzy <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951186-noen-som-kan-ta-en-generell-titt-ser-tilbake/#findComment-144363288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå