Gå til innhold

Uke 22 i dag og..

Anbefalte innlegg

Har bare gått opp 7,5kg:) motfor sist hadde jeg gått opp mellom 10 og 13 kg på samme tid:) ikke at jeg er så veldig opphengt i det, men har som mål å ikke gå opp 30kg som sist.. Greit nok at det var igjen bare 10kg når ungen(5kg) og alt vatnet, en syk mengde vatn, var ute av kroppen. Klarte å ta av meg de ti siste også ved trening:) men det blir så syykt tungt for knea og alt når man blir så stor på slutten.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951166-uke-22-i-dag-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bli bekymret, kiloene kan fortsatt komme..

Jeg hadde selv tilnærmet uforandret vekt på samme tid, og jeg gikk opp totalt 20 kilo!! Det meste kom på slutten og fikk beskjed om at det var vann, men det må ha forandret seg da babyen var påvei ut.. var ikke mye vann som forsvant nei...

Denne gangen håper jeg ikke det går samme vei, men har allerede lagt på meg 7-8kilo, og jeg er bare 19+5 idag.. tror jeg.. har ikke vært på vekten siden uke 15...

Huff og huff..blir litt bekymret jeg.. Er også 22uker, men er fremdeles på startvekt.. :-/ hadde vel trodd jeg skulle legge på meg etterhvert, men foreløbig ser det "dårlig" ut.. Blir vel litt motsatt enn deg, men synes det er merkelig..

Ei høygravid veninne av meg har kun lagt på seg 3 kg så tror ikke du trenger frykte noe. Vekta er så forskjellig :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...