ata Skrevet 2. juli 2012 #1 Del Skrevet 2. juli 2012 Hei! Er det noen fra Sandnes/Stavanger-omr som har lyst å være med å lage basergruppe?! Tenker da på å få meg noen koselige nye venninner til å gå på kafè med, trille tur, sladdre og slumse litt med :-) Jeg har termin i begynnelsen av januar, men ble satt i gang 3 uker før termin sist...så mistenker jo at det samme kan skje denne gang også :-) Derfor er jeg ute å fisker etter barsetgruppe her i desember-gjengen også :-) Jeg skal ha barn nr 2, har en jente på 1.5 år fra før av :-) Snakkes :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bamby Skrevet 2. juli 2012 #2 Del Skrevet 2. juli 2012 Vi skal ha treff på Harbour cafe onsdag 18 juli kl.19. Lyst være med! hjertelig velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bamby Skrevet 2. juli 2012 #3 Del Skrevet 2. juli 2012 Kan se mer i BIM-treff gruppa. Treffet er for okt/nov/desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ata Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 3. juli 2012 aha....tusen takk!! !8 juli er vi på ferie...så da passer det ikke :-( Men har kjempelyst å bli med neste gang :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå