moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Jeg vet jo egentlig hvordan man reiser altså. Man setter seg i bilen og kjører hehe Men har prøvd noen ruteplanleggere på nett, bl.a gule sider og naf. Gule sider forteller om 3 båter og naf om 2 båter. Lurer på hva som er rett. Og hvor lang tid regner en på den turen? Jeg skal kjøre tur retur Bergen nå i uka på en dag.
3 nøtter til Askepott Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Tror det er 2 båter. Tar 4-5 timer
Gladmor30 Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 2 båter. Ca 4-5 t stemmer nok greit ja . Båtene tar kort tid, d blir en del kjøring.
Von Hertelhofen Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Minimum 5 timer. Kan være kø til ferjene siden det er ferie nå. Du tar ferjen fra mortavika til arsvågen. Derfra er det godt skiltet til bergen. Neste ferje går fra Sandvikvåg til halhjem.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2012 Minimum 5 timer. Kan være kø til ferjene siden det er ferie nå. Du tar ferjen fra mortavika til arsvågen. Derfra er det godt skiltet til bergen. Neste ferje går fra Sandvikvåg til halhjem. Da er du og samboeren enig og det var absolutt ikke det (dumme) gule sider sa Tusen takk for svar Har aldri vært i Bergen så gleder meg til å oppleve noe nytt, ehm ha i forbifarten hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå