Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idun ketchup?

Første gang jeg hørte Idun som et navn, tenkte jeg på ketchup og rynket på nesen for at noen hadde kalt datteren sin for det. Så traff jeg en søt, liten jente som het det. Nå synes jeg det er et veldig fint navn, og irriterer meg litt for at Idun Ketchup har ødelagt det navnet. Hva synes dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Idun er et vakkert navn!

Skrevet

Jeg tenker og idun ketchup! Liker desverre ikke det navnet.

Skrevet

Synes Idun er ett fint navn, og assosierer ikke det med ketchup, selv om jeg skjønner hva du mener.

Skrevet

Næsj, det tenker jeg ikke på.

Skrevet

Fint navn! Det har blitt vanligere etterhvert, så da blir vel ketchupassosiasjonen svakere med tiden.

Jeg syns det er mer et jentenavn enn ketchup, og ville gått for det!

Skrevet

fint navn.

Skrevet

ÅÅh, nÅ ble jeg glad! SÅ mange som synes det er fint og ikke bare tenker ketchup ;) Da fÅr jeg se hva mannen sier. Vet ikke engang om det er en jente jeg har i magen, bare har en følelse, sÅ da tenker jeg automatisk pÅ jentenavn. hehe...

Skrevet

syns d e fint, og bra at ikkje alle har samme navn :)

Og enig med d de andre skriver ang ketchup...blir kanskje litt d samme med Nora syltetøy og Marie kjeks...men d er mange jenter som heter det likevel...sier bare go for it :D

Skrevet

Synes det er fint, jeg. Har også sett det skrevet Idunn - og da slipper man i alle fall LITT av ketchup-effekten...

Skrevet

Synes det er fint, jeg. Har også sett det skrevet Idunn - og da slipper man i alle fall LITT av ketchup-effekten...

Men Idunn er et plastikk kirurgi-firma da.. :-3 ;)

Jeg tror nok mange forbinder navnet med ketchup frem til de kjenner noen som heter da. Da blir slike assisasjoner fort glemt :)

Skrevet

Å det er fint. Hadde lyst å ha det selv til jenta vår men det passet ikke så godt til de to andre. Og mannen var ikke helt med på dette navnet dessverre.....

Skrevet

Jeg synes det er et koselig navn :)

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Idun tomat ketsjup :P blir det samme som med Mills :P

Skrevet

Idun er fint:) Spesielt med tanke på mytologien:)

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldingene :)

Skrevet

Syntes Idun er greit jeg... Men liker Iben enda bedre :)

Skrevet

Vi vuderte Idun til eldstejenta vår. Så vi liker det her begge to :)

Men vi turde ikke pga ketchupen. Håper dere er tøffere enn oss ;)

Skrevet

Hadde det på lista mi, men mannen strøk det pga ketchup-assosiasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...