Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei jenter!

Har tatt meg en pause fra BIM, but now im back:) håper på fryseforsøk i august. Venter fortsatt på mensen, er snart 6 dager siden jeg egebtlig skulle ha den.

Det skjedde akkurat det samme sist fersk forsøk. Håper den dukker opp snart så jeg får ringt inn til st.olavs. Kjenner det har vært godt med en pause, men gleder meg til å prøve igjen:) hvor lenge har dere måttet ventet på mensen? ( fikk første mens etter ferskforsøk som vanlig, det er mens nr 2 som blir utsatt ) noen som har prøvd embryoglue på fryseforsøk? Jeg vurderer det. Herlighet med hormoner som går nå når jeg ikke har fått TR enda, jeg er sint dagen lang å veldig følsom!! Hjelpe meg......hjelper ikke å se på fb alle som har blitt gravid eller har fått......og fleste er mye yngre enn meg....gud så nedvergenes!!!! Jaja ....følte for å lufte litt tanker:) klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143951114-frysefors%C3%B8k-i-august/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!:-)

Skulle egentlig startet opp med nytt forsøk når klinikken åpner igjen i august, men skal få hysteroskopi i misten av måneden, så d blir det litt lengre ventetid, men jeg er glad for en ekstra sjekk:-) jeg begynner på progynova i månedsskiftet august/september. Siste fryseforsøket vårt, og vi kommer nok heller ikke til å gå videre på nye ferskforsøk. Synes det er skummelt at dette blir vårt siste, tenk om det ikke lykkes???! Meen MÅ bare prøve å tenke positive tanker, selv om ikke det alltid er så lett:-)

Vi har ikke prøvd embryoglue, men skjønner du vurderer det; prøves det som prøves kan:-) Har du vært gjennom mange forsøk?

Heihei:) ja det er bra de tar en ekstra sjekk, man vet aldri, å da er det greit å finne ut å forhåpentligvis få gjort noe med de så sjansen blir større for graviditet:)

Siste??? Fordi du ikke kan mer? Eller fordi det er en stor påkjenning? Skjønner det er vanskelig da, visst du bare har den ene sjansen...jeg føler virkelig med deg! Jeg håper så inderlig at du skal få det til!! Ingen fortjener en slik smerte , det å ønske så veldig et barn å ikke får........!:( jeg krysser fingrene for deg! Hvor mange ganger har du vært gjennom dette da?

Mitt andre fersk forsøk, avbrutt frys å nå fryseforsøk i august om bare den mensen kommer snart!!!??!! 7 dager over nå ....det er lenge nok det syns jeg:p

Jeg har prøvd akupunktur, funka ikke. Så nå blir det nok embryoglue ja:) positive tanker, ja takk!! Det er det som er medesinen for å holde ut denne prosessen:)

Vi er så heldige at vi har to barn, men har alltid ønsket oss et tredje. Vi har egg på frys etter ivf ved førstemann, var da superheldige og det klaffet på først forsøk. Andremann kom av seg selv etter en SA, men med nr 3 melder problemene seg igjen.. Hadde vellykket fryeforsøk nå i mai, men endte i SA i uke 6. Dette blir vår siste, da har vi ikke flere egg igjen og jeg synes at det blir en for stor påkjenning både psykisk og fysisk å gå i gjennom nye, dyrt blir det også siden vi allerede har to barn..:) Vet jeg ikke kan klage, i forhold til mange andre her inne har vi jo hatt det "lett", men likevel er det selvsagt litt sårt...

Håååååper den tanta di kommer snart altså!!! Har du tatt en test? Sånn for sikkerhetsskyld? :) Uansett er det lenge å vente når den avhenger av nytt forsøk!!!! :)Krysser fingrene for at den dukker opp hvert øyeblikk!! :) Spennende med nytt forsøk da! Satser på at sommer og sol gjør oss godt og at spira sitter på neste forsøk!! ;)

Og at alle blir gravide og får barn ved første ligg?! Det er søren meg så urettferdig, ja!!! Skjønner du synes det er sårt!!

Endret av En to og tre
Gjest usababy

Jeg skal også ha fryseforsøk i august. Egentlig skulle det være nå i juli, men mensen var så forsinket at det kræsjet med klinikkens feriestengte uker. :(

Dermed må vi vente til neste syklus.

Jeg skal ha embryoglue, det hadde jeg også sist ferskforsøk. Det endte negativt, men det kan likevel hjelpe denne gangen for nå fokuserer de på å øke livmorslimhinnens tykkelse, noe som kan ha vært delvis årsak til de negative forsøkene hittil. Det er derfor vi skal ha fryseforsøk nå, med Progynova som behandling.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...