Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Evt noen tøffe store baderomsmatter, eller noe annet til å henge på veggen Noe ett eller annet
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Bohus og Skeidar har mye fint Jeg har bestilt en del fra ebay og, bare for å "piffe" det litt opp!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Bohus og Skeidar har mye fint Jeg har bestilt en del fra ebay og, bare for å "piffe" det litt opp! Har du noen link (er). Er jo så dårlig til å style, helt tragisk, hehe
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Kan kjøpe Vipp avfallsbøtter, de kommer i freshe farger!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #5 Skrevet 1. juli 2012 Kjøp en flott skittentøyskurv og sett inn en hylle/reol (sjekk ut baderomsmøblene til jysk f.eks) Fyll med håndkler, en stor kurv til slikt man ikke vil skal synes og telys. Fyll en kurv med toalettruller og sett ved siden av toalettet. ved vaskeservanten kan du sette friske blomster og/eller kubbelys/telys samt en flott såpedispenser. Kjøp en deilig myk baderomsmatte som matcher håndklene. (og med matche så mener jeg ikke nødvendigvis at de skal ha klin lik farge) Heng opp en flott knaggrekke til badekåper e.l. Stilige knaggrekker kan du finne i de fleste møbel og interiørbutikker. Det viktigste er å ha et funksjonelt bad men det er veldig hyggelig å ha et stilig bad i tillegg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå