Gå til innhold

Noen som allerede tenker på babynavn? :)

Anbefalte innlegg

Jeg har allerde bestemt meg for navnene jeg vil bruke :P

Og kanskje noen av dere nesten ser for dere for hva dere kommer til å ruge på til slutt? Gutt eller jente? Jeg ser for meg at når jeg er helt ferdig med å få barn, så har jeg tre gutter. Hehe.. Spiller selvfølgelig ingen rolle om det er feil. :P

Fortsetter under...

Ja, det har jeg tenkt på i flere år faktisk. Navnene har endret seg litt etterhvert, så kan brått hende jeg/vi ombestemmer oss innen spiren sitter. Har til og med skrevet navnene ned og sett hvordan de ser ut med våre etternavn. Føler meg litt håpløs egentlig;)

He he, du er ikke håpløs Rosin i bolla?! Tror vi er sånn alle mann :)

Jeg har også tenkt litt på navn, men vet ikke helt hva det ender på enda...

Egentlig vanskelig å vite før babyen er der, man vet jo aldri hvordan den kommer til å se ut :)

Nei, det er litt vanskelig. Har to guttenavn og et jentenavn som vi har fult og helt bestemt oss for :) Blir spennende å se om noen velger å bruke de navnene som var forhåndsbestemt før man i det hele tatt har ungen i armene.

Jeg har en liste i hodet mitt. Hvis det bare var jeg som bestemte så hadde jeg nok hatt navn helt klart, men vi er dessverre ikke 100% enige om hva som er finest. Synes det er litt koselig å tenke på navn, akkurat som jeg titter på babyklær, vogner osv litt i smug:)

Annonse

Gjest JuniGull10

Ja, vi har et guttenavn og to jentenavn vi gjerne vil bruke. Vi har gutt nå og jeg ser også for meg at vi ender opp med tre gutter! :-) Jeg syns det er vanskelig å se for meg selv som jentemor nå som jeg er vant til å ha gutt, men jeg har fryktelig lyst til å innrede et jenterom og jeg vil så gjerne bruke det ene jentenavnet en dag! <3

Ja, lista er selvfølgelig klar :D

Den blir oppdatert når jeg kommer over navn som jeg syns er fine. Mannen min fant lista her om dagen og da satte han strek over et par navn og sa aldri i verden hehe

Vi liker mer eller mindre de samme navnene så regner med at navnevalget går knirkefritt når den tid kommer ;)

Annonse

Har og navn klar, vi er veldig sikre på hvertfall 2 et guttenavn og 1 jentenavn men får se når den lille melder ankomst ( er ikke gravid enda) om det blir forandring. Jeg har hatt et jentenavn i årevis som jeg ville ha og når søster mi fikk for noen år siden stjal hun det navnet så nå går jeg lurer på om jeg skal stå på mitt å holde på det navnet ? blir jo to søskenbarn da med samme navn men ikke min feil hun tok navnet i fra meg...hva synes dere?

Jeg hadde brukt det. Litt dårlig gjort å ta navnet du ville ha, i hvertfall hvis hun viste du hadde tenkt å bruke det. Kan det evy kombineres med et navn til? Jeg har og et sånt navn jeg har tenkt på i mange år, en god venninne likte og det godt, men siden hun viste jeg ville bruke det en gang droppet hun det.

Jeg hadde tatt navnet Petra-prøvedokke. Så lenge du vil ha d enda. MoOn: Elsker også å finne navn og har hatt navna klare siden vi første gang begynte å tenke på nr.3. Første fikk navn når hun var i magen og andre fikk navn når vi begynte prøvingen.. Kjekt med navn. Nå fordyper jeg meg i vogn jungelen i stedet, mens vi fortsetter prøvingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...