Vikingmor Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Noen som vet det? Jeg har blitt satt igang to ganger før på overtid men begge i hodeleie. Barna var 4300 ( gutt) og 4000 ( jente).
Tråddreper Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Jepp;) Eg blei satt igang med mi sete-frøken, Det var på overtidskontroll, 1 veka øve termin
Vikingmor Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2012 Jepp;) Eg blei satt igang med mi sete-frøken, Det var på overtidskontroll, 1 veka øve termin Uff... Hvordan gikk det da? Gikk fødselen greit vaginalt eller ble det KS? Hvor stort var barnet?
Tråddreper Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Det gjekk bra det, men heftigt var det! Blei satt igang fredag ettermiddag, å baby kom lørdag ettermiddag. Blei satt i gang med ballong kateter på fredag, fekk drypp på lørdag når fødselen var i full gang.. Lørdag morning våkna eg med rier, 5 min mellom. So kom dei nesten uten pause til Snuppa var ute. Epiduralen funka dårlig, so ja, intenst!! Eg føde vaginalt ja, då personalet var dreven på å ta imot setebarn. Hadde mange UL å jenta blei målt til å vera 3.3kg på termindato og då ca 3.4kg veka etter.. Meeeen ut kom eit lite nurk på under 2.9 kg:)
Vikingmor Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2012 Godt det gikk bra da. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå