-mtp- Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Når blir eg gravid igjen evt når mnd blir eg gravid/ evt fødsel.. og hva kjønn ?!?! 17 04 86 kans e tilbake
zassy☆ Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Prøver du nå? fikk veldig opp jente og så fikk jeg opp juli måned men også desember. (er nok litt rusten, lenge siden jeg har spådd ) Kan du se tilbake på om jeg får flere barn evt når/kjønn? og hvis du har litt ekstra tid hvordan det ser ut på jobbfronten fremover 230982
Gjest Løvemusene Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Hei mtp, lenge siden sist! Alt bra med deg? Jeg får opp gutt/to gutter på deg men jeg tror ikke de kommer samtidig...kanskje kanksje! Tror du får positive nyheter innen starten av oktober. Kan du se når jeg blir gravid?? Vi skal prøve hjemme nå i juli, og i august får vi fryseinnsett på sykehuset..... 050885
Tante_Esel Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Når blir eg gravid igjen evt når mnd blir eg gravid/ evt fødsel.. og hva kjønn ?!?! 17 04 86 kans e tilbake hei Jeg får ikke noen klare graviditetskort på deg jeg... spurt både englene og tarotkortene... Følelsen min sier fortsatt at du blir gravid på vinteren. januar/februar. Jeg får inn 3 jenter på deg totalt. men jeg tror ikke du blir gravid så fort som du selv ønsker nå... hva ser du på meg? når blir jeg gravid? og får jeg snart ny jobb? 031183
Tante_Esel Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Hei mtp, lenge siden sist! Alt bra med deg? Jeg får opp gutt/to gutter på deg men jeg tror ikke de kommer samtidig...kanskje kanksje! Tror du får positive nyheter innen starten av oktober. Kan du se når jeg blir gravid?? Vi skal prøve hjemme nå i juli, og i august får vi fryseinnsett på sykehuset..... 050885 hei... skriver til deg her og jeg.. fikk et infall, og godt var det, for fikk opp gode nyheter på deg innen 3 mndr!! men du må slutte å forvente at du skal bli gravid på egenhånd, for du blir gravid med ivf. ser du på meg og? graviditet og jobb? 031183
**Bellasnella** Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Får opp høsten på graviditet på deg. Det blåser kaldt og er surt!! får inn ei jente! Har det klaffet for oss denne mnd?? F:24.01.85
**Bellasnella** Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Får opp høsten på graviditet på deg. Det blåser kaldt og er surt!! får inn ei jente! Har det klaffet for oss denne mnd?? F:24.01.85
Dossa :) Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Jeg får opp at høstmånedene er fruktbare for deg Men jeg får opp gutt Fikk veldig sterkt opp at du innen 2012 sitter med en positiv test i handa. Kan du se når jeg blir gravid og kjønn? 290175
-mtp- Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2012 tusen takk for at dere tok dere tid har ikke glemt dere men tenkte eg bare skulle gi en lyd tilbake skal se på dere iløp av kjvelden /morgen dagen.. er midt oppi pakking og flytting osv... Og nei vi er ikke prøvere men har jo lyst på 3 barn nett kjøpt oss hus for 3 uker siden flytter den 20 juli og har ENDELIG fått med 80 & fast jobb med store muligheter for 100% fast Oppstart i August.. så da er jo egentlig alt klart for å få en 3-mann men selv er eg egentlig ikke noe klar for det tror eg... vil jobbe opp litt først osv.... Og ja vi har kjøpt oss 1 nybil og selgst de 2 vi hadde før så mulig det blir ennå en bil etter hvert men tror vi kommer til å klare oss med 1 bil + 1 frima bil skal se på dere damer
-mtp- Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2012 Hei mtp, lenge siden sist! Alt bra med deg? Jeg får opp gutt/to gutter på deg men jeg tror ikke de kommer samtidig...kanskje kanksje! Tror du får positive nyheter innen starten av oktober. Kan du se når jeg blir gravid?? Vi skal prøve hjemme nå i juli, og i august får vi fryseinnsett på sykehuset..... 050885 hei får opp posetivitet i september på deg
-mtp- Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #11 Skrevet 5. juli 2012 Prøver du nå? fikk veldig opp jente og så fikk jeg opp juli måned men også desember. (er nok litt rusten, lenge siden jeg har spådd ) Kan du se tilbake på om jeg får flere barn evt når/kjønn? og hvis du har litt ekstra tid hvordan det ser ut på jobbfronten fremover 230982 hei.. får opp 4 barn på deg totalt
-mtp- Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #12 Skrevet 5. juli 2012 Når blir eg gravid igjen evt når mnd blir eg gravid/ evt fødsel.. og hva kjønn ?!?! 17 04 86 kans e tilbake hei Jeg får ikke noen klare graviditetskort på deg jeg... spurt både englene og tarotkortene... Følelsen min sier fortsatt at du blir gravid på vinteren. januar/februar. Jeg får inn 3 jenter på deg totalt. men jeg tror ikke du blir gravid så fort som du selv ønsker nå... hva ser du på meg? når blir jeg gravid? og får jeg snart ny jobb? 031183 hei.. graviditet klarer ikke eg å se på deg får bare opp mai mnd hele tiden
-mtp- Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #13 Skrevet 5. juli 2012 Får opp høsten på graviditet på deg. Det blåser kaldt og er surt!! får inn ei jente! Har det klaffet for oss denne mnd?? F:24.01.85 hei får opp september/oktober på deg
-mtp- Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #14 Skrevet 5. juli 2012 [quote name=Dossa ' timestamp='1341333166' post='144366074] Jeg får opp at høstmånedene er fruktbare for deg Men jeg får opp gutt Fikk veldig sterkt opp at du innen 2012 sitter med en positiv test i handa. Kan du se når jeg blir gravid og kjønn? 290175 hei-... får opp januar på deg, men også april.. jente
zassy☆ Skrevet 5. juli 2012 #15 Skrevet 5. juli 2012 Prøver du nå? fikk veldig opp jente og så fikk jeg opp juli måned men også desember. (er nok litt rusten, lenge siden jeg har spådd ) Kan du se tilbake på om jeg får flere barn evt når/kjønn? og hvis du har litt ekstra tid hvordan det ser ut på jobbfronten fremover 230982 hei.. får opp 4 barn på deg totalt 4????? vi som egentlig går å tenker på om vi skal få 2 eller bare ha 1 heeehe..håper du tar feil tihi, takk for titten! Og grattis med jobb og hus og alt! Høres strålende ut
Tante_Esel Skrevet 6. juli 2012 #16 Skrevet 6. juli 2012 Når blir eg gravid igjen evt når mnd blir eg gravid/ evt fødsel.. og hva kjønn ?!?! 17 04 86 kans e tilbake hei Jeg får ikke noen klare graviditetskort på deg jeg... spurt både englene og tarotkortene... Følelsen min sier fortsatt at du blir gravid på vinteren. januar/februar. Jeg får inn 3 jenter på deg totalt. men jeg tror ikke du blir gravid så fort som du selv ønsker nå... hva ser du på meg? når blir jeg gravid? og får jeg snart ny jobb? 031183 hei.. graviditet klarer ikke eg å se på deg får bare opp mai mnd hele tiden hva med evt ny jobb etterhvert?
*Hope87* Skrevet 6. juli 2012 #17 Skrevet 6. juli 2012 Hei! Får du opp noe på meg? F: 25 08 87 Er i vår 7pp. venter og venter... :/
-mtp- Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #18 Skrevet 8. juli 2012 Hei! Får du opp noe på meg? F: 25 08 87 Er i vår 7pp. venter og venter... :/ ser kun på de som ser igjen på meg i denne tråden:)
-mtp- Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #19 Skrevet 8. juli 2012 Når blir eg gravid igjen evt når mnd blir eg gravid/ evt fødsel.. og hva kjønn ?!?! 17 04 86 kans e tilbake hei Jeg får ikke noen klare graviditetskort på deg jeg... spurt både englene og tarotkortene... Følelsen min sier fortsatt at du blir gravid på vinteren. januar/februar. Jeg får inn 3 jenter på deg totalt. men jeg tror ikke du blir gravid så fort som du selv ønsker nå... hva ser du på meg? når blir jeg gravid? og får jeg snart ny jobb? 031183 hei.. graviditet klarer ikke eg å se på deg får bare opp mai mnd hele tiden hva med evt ny jobb etterhvert? får ikke opp noe ny no slik i fraten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå