Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

161288 tar det lang tid for meg å bli gravid? og eventuelt hvilket kjønn får jeg?

hei :) får opp gutt på deg men også jente så mulig du evt har noen av dette flrst eller så får du 2 tette men får opp gutt først på deg :) vist du har gutt fra før får du jente denne gangen :P får opp at du nok kan vente rundt 1 år og 6 mnd man dette ser eg ikke om blir fødsel da eller gravid da :)

Kommer jeg til å gå over termin denne gangen og? 250477

Hei.. får opp tallet 5 på deg.. når i oktober har du termin?

Min termin er 24, ul 29, men de er ikke fysisk mulig siden jeg testet positivt 5 dager før mens:-)

Min termin er 24, ul 29, men de er ikke fysisk mulig siden jeg testet positivt 5 dager før mens:-)
Ul lyger sjældent... mulig du evt hadde en kortere El enn vanelig osv.. men enten går du 5 dager over eller 5 november føder du :) kan vere 5 dager før også men det tviler eg på :P

Annonse

Når blir jeg gravid igjen? 11.10.88
er dere prøvere nå?
Nei, vi prøver ikke nå. Hvordan det? :) Har en gutt på 1,5 år fra før.

fikk ikke opp at dere var prøvere ennå så derfor var det litt vanskelig å se når du blir gravid igjen :)

er dere prøvere nå?
fikk ikke opp at dere var prøvere ennå så derfor var det litt vanskelig å se når du blir gravid igjen :)

Kan jeg spørre litt annerledes da? :)

Ser du flere barn på meg i det hele tatt? Uten å tenke på hvilket tidspunkt de kommer :)

er dere prøvere nå?

Kan jeg spørre litt annerledes da? :)

Ser du flere barn på meg i det hele tatt? Uten å tenke på hvilket tidspunkt de kommer :)

''

hehe ja det blir du.. får 1 til iallefall :) mmen usikker når han kommer derfor ville eg ikke si noe mer i ste siden du spurte om tidspunkt :P

er dere prøvere nå?
Kan jeg spørre litt annerledes da? :) Ser du flere barn på meg i det hele tatt? Uten å tenke på hvilket tidspunkt de kommer :)
'' hehe ja det blir du.. får 1 til iallefall :) mmen usikker når han kommer derfor ville eg ikke si noe mer i ste siden du spurte om tidspunkt :P

Han? Blir det en gutt til? :) :)

Ul lyger sjældent... mulig du evt hadde en kortere El enn vanelig osv.. men enten går du 5 dager over eller 5 november føder du :) kan vere 5 dager før også men det tviler eg på :P

Stålkontroll på når jeg ble befrukta og, så lyver nok her:-) Men takk:-) satser på 5 dager før uansett jeg, da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...