Gå til innhold

Det ser jaggu ut som om kroppen min har spilt meg et skikkelig puss!

Anbefalte innlegg

Herregud, skulle ta en eggløsningstest nå i kveld, og så fant jeg ut at, hvorfor ikke. La oss ta en g-test på samme urin..

El testen er negativ og g testen er positiv??

Det er ikke tvil, ser streken tydelig.. Tenkte å vente noen timer med å tisse, så ta en til. Og så en til i morgen tidlig, vil jp være heeelt sikker på at det ikke er noe galt med testen..

Men jeg fikk litt bange anelser i går kveld da jeg hadde hanky panky med mannen min. Jeg fikk vondt når han støtte helt inn, og han kjente at han traff noe han også.

Det har kun skjedd rett før positiv test de andre gangene jeg har vært gravid. Ellers kan jeg kjenne at han er borti noe, men ikke han...

Shiit! Hva nå da? Jeg er på cd 12 i dag, når har dette liksom skjedd?

Fortsetter under...

Det opplevde jeg også rett før vi fant ut at vi var gravide med eldste. Var en rar ømhet når vi hadde sex og jeg klarte ikke å fullføre. Ble positiv test 2 dager etterpå! :-)

Lykke til med neste test! Og gratulerer?? :-)

Takk :) Vi får se om det blir et gratulerer med utropstegn bak i morgen :) Siste tr var jo veldig rar, så kan være dette har skjedd rett før eller noe. Merkelig er det uansett.

Er det at han kjenner noe som gjør at jeg blir litt sikrere. Vi har vært i lag i 11 år, og kun de gangene rett for positiv test har han merket noe. Hadde en episode i vinter der jeg fikk skikkelig vondt da han støtte helt inn, men da kjente ikke han noe. Så håpet er der, og jeg tror kanskje dette kan være rett :)

Stinea*2013<3: Selvsagt skal jeg oppdatere ved neste test :) Har nettopp tatt en til, klarte ikke å vente. Gikk kanskje ikke lenge nok mellom hvert dobesøk, så urinen var veldig lys. Er såvidt man kan skimte noe på den, så bør vente til i morgen med å ta en ny.

Enten blir det grine innlegg fra meg i morgen, eller et stort jippiii!! :)

Annonse

Absolutt spennende 210mammamen og mailykkeliten :) Er dette fakta så vil jo ul bli ekstra spennende, for det kan umulig ha skjedd da jeg trodde jeg hadde el sist. Det er jo bare noen dager siden...

F¨r inderlig håpe at jeg får en steerk positiv test i morgen, at ikke det er noe galt med testen.

Fikk to falske positive i mai, men det var cb+, dette var billigtester...

Annonse

Jeg gleder meg også, redd for at det ikke blir mye søvn i natt :)

Livredd for at det skal være en sånn falsk positiv sak. Mange tanker som svirrer i hodet nå...

Browneyes: Vel.. cb+ er ikke helt å anbefale om du ikke VET at du er over IKM. Jeg hadde gått på pillen, men følte meg veldig gravid da eg tok en sånn. Den ble positiv, og det ble den andre i samme pakke også. Så jeg kjøpte en digital. Den ble negativ. Så jeg kjøpte en a1. Den ble også negativ, så jeg kjøpte en rfsu. Den ble også negativ, men jeg følte fortsatt at det var noe i livmoren min.

Det viste seg at jeg hadde en enorm vanncyste på den ene eggstokken. Den sprakk av seg selv da, og da forsvant alt presset i limoren med den :)

Rosin i bolla?: Vi får nå se om det er noe å gratulere for i morgen... Tankene spinner, og jeg er livredd for at dette er feil... Klarer liksom ikke helt å tro på det. Tenk om jeg hadde gått over tidsfristen med testen da? At det er derfor den er positiv?

Det vil jo gi svar på mye om den er positiv i morgen også, hvis ikke blir jeg enda mer forvirret over kroppen min. Kanskje jeg har innbilt svangerskap? He he :)

Skjønner at det er mye å tenke på. Det var billigtest du hadde tatt? Jeg har aldri fått positiv test etter fristen, men kjenner ikke til andres erfaringer i forhold til dette. Kanskje bestille en time hos lege hvis du ikke blir klokere de neste dagene? Hvis du f.eks ble gravid før den rare TRen ville det vel kanskje vises på en UL?

Nå skal ikke jeg spekulere mer for deg, det klarer du helt sikkert fint selv;) Håper du venter en liten spire ihvertfall:)

Det var billigtest, ja. Har sjekket mine andre etter tidsfristen, og de har ikke blitt positive, men har jo hørt at man ikke skal gjøre det så derfor er jeg litt nervøs..

Jeg tenkte å vente på neste tr om jeg ikke blir klokere. Har nettopp harr utredning pga cyster som kom og gikk (og nå er helt borte), og de fant ingenting galt. Var nok bivirkninger av minipillen som jeg brukte...

Jeg må jo få et sikkert svar i morgen. Er den negativ så får jeg bare vente til IKM. Da var det tull med testen i dag.

Er den positiv, så er jeg i himmelen :D

*Snufs* Det går ikke :( Den var negativ i dag :( :( Tro jeg skal slutte helt å teste og heller se om tr kommer eller ikke hver måned. Blir jo bare tullete av testingen.

Føler meg lurt, såret, lei meg, og enormt skuffet :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...