lise456 Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Har tatt otrivelle som støtte og lurer om noen vet hvor lang tid det tar før en 1/2 sprøyte er ute av kroppen? Sitter den like lenge i med mindre dose ? Takk for svar
lise456 Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2012 Takk for svar, men vet du om den sitter kortere i med mindre dose? Har tatt en 1/2 sprøyte om gangen
Englebarn11og12 Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Kanskje forskjellig fra person til person. Men den har sittet i 8 dager både på halv dose hcg støtte og full dose eggløsningssprøyte på meg.
Satya Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Hei, jeg tok to smådoser pregnyl som hcg-støtte på RD 3 og 5 (husker ikke heeelt nøyaktig), til sammen i overkant av halv dose på 5000 ie. Min testedag var 9 dager etter andre dose, og klinikken garanterte at den ville være ute av kroppen til da. Jeg testet daglig over flere dager - begynte 4 dager etter 2. støttedose, og alle tester var positive frem til testdato - og da var jeg gravid! Vanskelig å si når pregnylen var borte og når mitt eget hcg overtok, men som sagt, klinikken garanterte at jeg skulle være "ren" på testdato. Anbefaler egentlig min metode med daglige (billig-)tester, da holder man oversikten!
lise456 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2012 Takk for svar damerc:) Godt du kun fik posetive tester SATAYA Har fått testdag 8 dager etter siste dose:) Eneste greie med hcg støtten må vel være det ikke nytter å tidligteste:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Går jo an å teste før for å se når den er ut av kroppen:)
veivalg Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 Takk for svar damerc:) Godt du kun fik posetive tester SATAYA Har fått testdag 8 dager etter siste dose:) Eneste greie med hcg støtten må vel være det ikke nytter å tidligteste:) Jeg har brukt Pregnyl som hcg-støtte. Siste dose med 2500 IE (1/2 sprøyte) ble satt på RG 4. Jeg har fått testdato på RD 13, altså 9 dager etter siste dosen. Så jeg vil tro at alle rester vil være borte innen den tid Er på RD 8 i dag..
lise456 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2012 Går jo an å teste før for å se når den er ut av kroppen:) Satt den for 5 dager siden, så er nok for tidlig nå...
lise456 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2012 Takk for svar damerc:) Godt du kun fik posetive tester SATAYA Har fått testdag 8 dager etter siste dose:) Eneste greie med hcg støtten må vel være det ikke nytter å tidligteste:) Jeg har brukt Pregnyl som hcg-støtte. Siste dose med 2500 IE (1/2 sprøyte) ble satt på RG 4. Jeg har fått testdato på RD 13, altså 9 dager etter siste dosen. Så jeg vil tro at alle rester vil være borte innen den tid Er på RD 8 i dag.. Lykke til Håper det er dette som skal til for å få oss gravide:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå