Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt otrivelle som støtte og lurer om noen vet hvor lang tid det tar før en 1/2 sprøyte er ute av kroppen?

Sitter den like lenge i med mindre dose ?

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sitti 8 dager på meg.

Skrevet

Takk for svar, men vet du om den sitter kortere i med mindre dose?

Har tatt en 1/2 sprøyte om gangen :)

Skrevet

Kanskje forskjellig fra person til person. Men den har sittet i 8 dager både på halv dose hcg støtte og full dose eggløsningssprøyte på meg.

Skrevet

Hei,

jeg tok to smådoser pregnyl som hcg-støtte på RD 3 og 5 (husker ikke heeelt nøyaktig), til sammen i overkant av halv dose på 5000 ie.

Min testedag var 9 dager etter andre dose, og klinikken garanterte at den ville være ute av kroppen til da.

Jeg testet daglig over flere dager - begynte 4 dager etter 2. støttedose, og alle tester var positive frem til testdato - og da var jeg gravid!

Vanskelig å si når pregnylen var borte og når mitt eget hcg overtok, men som sagt, klinikken garanterte at jeg skulle være "ren" på testdato. Anbefaler egentlig min metode med daglige (billig-)tester, da holder man oversikten! :)

Skrevet

Takk for svar damerc:)

Godt du kun fik posetive tester SATAYA

Har fått testdag 8 dager etter siste dose:)

Eneste greie med hcg støtten må vel være det ikke nytter å tidligteste:)

Skrevet

Går jo an å teste før for å se når den er ut av kroppen:)

Skrevet
Takk for svar damerc:) Godt du kun fik posetive tester SATAYA Har fått testdag 8 dager etter siste dose:) Eneste greie med hcg støtten må vel være det ikke nytter å tidligteste:)

Jeg har brukt Pregnyl som hcg-støtte. Siste dose med 2500 IE (1/2 sprøyte) ble satt på RG 4. Jeg har fått testdato på RD 13, altså 9 dager etter siste dosen. Så jeg vil tro at alle rester vil være borte innen den tid :) Er på RD 8 i dag..

Skrevet
Går jo an å teste før for å se når den er ut av kroppen:)

Satt den for 5 dager siden, så er nok for tidlig nå...

Skrevet
Takk for svar damerc:) Godt du kun fik posetive tester SATAYA Har fått testdag 8 dager etter siste dose:) Eneste greie med hcg støtten må vel være det ikke nytter å tidligteste:)
Jeg har brukt Pregnyl som hcg-støtte. Siste dose med 2500 IE (1/2 sprøyte) ble satt på RG 4. Jeg har fått testdato på RD 13, altså 9 dager etter siste dosen. Så jeg vil tro at alle rester vil være borte innen den tid :) Er på RD 8 i dag..

Lykke til :)

Håper det er dette som skal til for å få oss gravide:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...