Gå til innhold

Har dere malt i mme dere som delammer?

Anbefalte innlegg

Fikk bare beskjed på helsestasjon å gi malt dersom jeg bare skulle gi mme, men nå de siste dagene så har han hatt mindre avføring og mye luft i magen, noe som har gjort han veldig urolig på kvelden stakkars:( Hva gjør dere og hvilken mme bruker dere?

Fortsetter under...

Min gutt plagdes veldig med luft og treg avføring. Jeg bytta, etter å gå prøvd mange merker, til Collet! Tok 3 dager og nå er han mye bedre! Anbefaler deg å prøve den! Bruker enda litt malt, men skal slutte, ville bare ikke slutte så brått! Men ja, malt hjelper. Jeg gav også lille gutten amme te, 5 ml før amming og dette hjalp på lufta! Men tror som sagt at hvis du starter med Collet så slipper du det :)

lykke til!

Min gutt plagdes veldig med luft og treg avføring. Jeg bytta, etter å gå prøvd mange merker, til Collet! Tok 3 dager og nå er han mye bedre! Anbefaler deg å prøve den! Bruker enda litt malt, men skal slutte, ville bare ikke slutte så brått! Men ja, malt hjelper. Jeg gav også lille gutten amme te, 5 ml før amming og dette hjalp på lufta! Men tror som sagt at hvis du starter med Collet så slipper du det :) lykke til!

Hvordan lager du collet da? Tenker om det er like kjapt gjort som med hipp og nan? :) Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...