Puma - sprekker snart! Skrevet 1. juli 2012 #76 Skrevet 1. juli 2012 Som fagperson ville jeg bedt deg om å kose deg mest mulig i den stolen. Ta med friske jordbær.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #77 Skrevet 1. juli 2012 Som fagperson ville jeg bedt deg om å kose deg mest mulig i den stolen. Ta med friske jordbær. Godt tips! Tar med litt sjokolade også jeg:) Hi
Puma - sprekker snart! Skrevet 1. juli 2012 #78 Skrevet 1. juli 2012 Supert! Synd vi i barnevertjenesten ikke kan finansiere slike tiltak. Da hadde vi sponset tre ukers forbruk av jordbær og sjokolade. Bra hjelpetiltak det.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #79 Skrevet 1. juli 2012 Supert! Synd vi i barnevertjenesten ikke kan finansiere slike tiltak. Da hadde vi sponset tre ukers forbruk av jordbær og sjokolade. Bra hjelpetiltak det. Nå er heldigvis økonomien aldeles prima for tiden, så det skal jeg greie å finansiere uten hjelp fra hverken sosial- eller barneverntjeneste:) Kanskje jeg til og med skal dra på med litt champagne når han sovner for å feire:) Hi
Puma - sprekker snart! Skrevet 1. juli 2012 #80 Skrevet 1. juli 2012 Finnes ikke noe bedre enn selvfinansierte familier som finner egne gode tiltak. Som representant for barnevernet kan jeg desverre ikke anbefale så mange glass champagne i en leggesituasjon , men et par uker fram i tid er det rolig nok om kvelden til at dere kan sette bort hele huset til barnevakten og nyte en velfortjent flaske seiersvann.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #81 Skrevet 1. juli 2012 Finnes ikke noe bedre enn selvfinansierte familier som finner egne gode tiltak. Som representant for barnevernet kan jeg desverre ikke anbefale så mange glass champagne i en leggesituasjon , men et par uker fram i tid er det rolig nok om kvelden til at dere kan sette bort hele huset til barnevakten og nyte en velfortjent flaske seiersvann. Den lille terroristen oppfører seg aldeles eksemplarisk hos sine besteforeldre, så spørs om han ikke skal sette bort til helgen. Så kan mor og far tømme i seg champagne og slukke alle sorger:) Nå skal jeg opp og betrakte mine vakre sovende barn. Av og til er de definitivt søtest når de sover! Takk for hjelp til å få humøret tilbake! Ha en riktig god natt! Hi
Puma - sprekker snart! Skrevet 1. juli 2012 #82 Skrevet 1. juli 2012 God natt til deg også! Bruk besteforeldre for alt det er verdt, det gjør vi. Lykke til, og god champagne.
jeem Skrevet 2. juli 2012 #83 Skrevet 2. juli 2012 En ting man burde vite med en slik utdannelse i pedagogikk er jo også at det er en rød tråd i forhold til oppførsel hos besteforeldre og oppførselen som vises hjemme hos dere. Hva med å finne en balanse som kan fungere begge plasser? Hva med å finne ut hva som gjør at han ikke roer seg? istede for å kjefte og låse døren,hva med å rose når ting er bra? forutsigbarhet,struktur og trygghet er nøkkelordene. Når jeg leser en rekke av dine tråder her HI, så er dette momenter som mangler i største delen av innleggene dine, og du som pedagog skulle hatt mer "mellom øra" når det kommer til dette en hva du viser oss her i forumet. Enten er hele tittelen din oppskrytt eller så gjør du alt hva du kan for å irritere på deg de andre i forumet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2012 #84 Skrevet 2. juli 2012 Er det mulig å hisse seg så mye opp over en låst dør? Har prøvd det selv så vidt men hørte jo fort når sønnen min ble redd og låste opp igjen, og fant ut at det ikke var noen god løsning. Og alle sa "bare vær bestemt, følg ham tilbake igjen uten å si noe, så går det over etter noen dager". Vel, etter tre uker med 10-20 følginger hver kveld trodde jeg ikke mer på det. Tenkte på å sette inn igjen sprinkelsenga men i stedet la vi ham i øverkøya i en køyeseng uten stige. Han kom seg ikke ned, og ble dermed liggende til han var trøtt nok og sovnet. Nå kommer han seg ned fra køyesenga men har tydeligvis glemt den morsomme leken sin med å springe ut og blir som regel i senga. Også når han ikke er trøtt, da sitter han i stedet i senga og tuller og roper på oss. Var vel en litt lettvint løsning det der men det viser hvertfall at perioden kan gå over. Det trodde jeg ikke da det sto på som verst.
Zana123 Skrevet 2. juli 2012 #85 Skrevet 2. juli 2012 Håper du har en lettere kveld i dag! Eller kanskje du sitter med jordbær, sjokolade og sprudlevann i nye kosekroken og nyter god musikk mens ungen tuller?? Her hadde jeg en veldig lett legging, for mannen min la miniterroristen mens jeg koste meg på tur med hunden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå