Gå til innhold

Noen fra Vestfold som er hjemmeværende med barn?

Anbefalte innlegg

Vi flytter til Andebu/Høyjord i august. Siden jeg har barselperm kommer jeg til å ha storebror hjemme sammen med meg og lillebror, som nå er tre uker gammel. Er det flere som skal være hjemme med barn i ca samme alder? Synes det hadde vært hyggelig å få kontakt med noen i samme situasjon, samtidig som det hadde vært hyggelig for eldstemann å leke med Andre barn innimellom.

Fortsetter under...

Andebu/Høyjord er vel kanskje ikke verdens navle, men fin plass da ;) Hehe.. men er jo noen som er hjemmeværende der og. Kjenner endel folk der, men de har dessverre ikke små barn. Har selv en på 2 år og 8 mnd, men vi bor i Sandefjord.

Så på hus i Andebu/Høyjord vi og altså, så skal ikke rakke ned på plassen ;) Innlegget mitt kunne kanskje misforståes, har en gutt som blir 3 i høst. Har ikke en på 8 mnd :) Men er delvis sykemeldt nå og blir nok det en stund framover, så jeg er litt hjemme på dagtid. Bare å ta kontakt hvis du vil.

• 4 uker senere...

Annonse

Hei! Jeg bor ikke så langt unna, bor i Fon. Flyttet hit for et år siden, og kjenner ingen her med barn. Storebror blir to i oktober og minsten er 5 dager gammel ;-)

Hadde vært kjempe koselig å bli kjent :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...