Gå til innhold

Jkan testen vise positiv ennå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja.. veldig rart.. den var litt rar da.. virka som det var noe skyggegreier på den.. så bør nok ta en til om noen dager! Har du noe graviditetstegn da?

Har mensmurringer, vondt i ryggen, småsvimmel.

har også dårlig matlyst.

kan godt hende jeg innbiler meg ting da :P

Ja.. veldig rart.. den var litt rar da.. virka som det var noe skyggegreier på den.. så bør nok ta en til om noen dager! Har du noe graviditetstegn da?
Har mensmurringer, vondt i ryggen, småsvimmel. har også dårlig matlyst. kan godt hende jeg innbiler meg ting da :P

Hehe! Det var det da.. jeg hadde mensmurringer, stikninger i magen og vondt i korsryggen.. men nå har jeg egentlig ikke noe annet enn sein mens..

Annonse

Ja.. Det er noe shit! På onsdag blir det 14 dager siden for meg! Hadde vært greit å visst hva som skjer! Akkurat nå er jeg på ferie, men bør nok ta kontakt med en gynekolog dersom det vedvarer..

Har du no tegn på at mensen skal komme snart da?

jeg hadde mensmurringer lenge, så venta egentlig bare på at den skulle komme.

Hmm.. gått opp noen kilo.. men det kan jo ha andre årsaker ;) Hadde høy temp for en ukes tid siden.. usikker hva den er nå.. også har jeg hatt litt ømme bryst de siste dagene.. negativ test fredag morgen.. Men hvor sent kan jeg få positivt svar da?

Det vet jeg faktisk ikke.

har hørt om flere som ikke har fått positiv før det har gått flere mnd.

Men det er vanlig at man får positivt et par dager før ikm.

Men det varierer jo fra person til person.

Om du ikke får mensen iløpet av denne uka, burde du vurdere en tur til legen. Hcg vises tidligere i blodet enn i urinen :)

Blod på papiret idag! Så phuuu.. nå har jeg blitt normal igjen! :) Hadde gått ut ifra at jeg IKKE var gravid.. så er egentlig bare letta over at TR kom. Nå skal jeg bare nyte sommeren, ha sex og forhåpentligvis ikke tenke så mye, måle fruktbarhet osv.. trur man blir litt tullerusk av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...