Gå til innhold

Bekymret over veldig urolig baby i magen....

Anbefalte innlegg

Er 25+5 uker i dag, og lillegutt har styrt og sparket i timevis i dag. Sikker på at han styrte i fire-fem timer. Er det normalt at de holder på så lenge? Kjenner at jeg blir nervøs for at det er FOR mye bevegelse.

Kom i går kveld hjem fra en lengre biltur på humpete vei, da var han også litt urolig underveis, kan det ha noe med det å gjøre?

Noen av dere andre som har hatt så mye bevegelser?

Fortsetter under...

Bare vær glad at du kjenner liv :-) Ikke noe gøy når du må reise på ekstra UL fordi det er så stille i magen!

Nr 1 hos meg var en slik luring, som lå stille lenge om gangen, og jeg var på flere ekstra kontroller på grunn av det. Ikke gøy i det hele tatt!

Nr 2 var en vilter krabat som turna dagen, og natten, lang i magen. Slitsomt til tider, men bedre det enn slik det var med nr 1.

Nå, med nr 3 er det en mellomting mellom nr 1 og 2 - og det er helt greitt så lenge jeg kjenner liv flere ganger om dagen. 22+4 nå. Det jeg ikke liker er nå h*n snur seg i magen - for da blir jeg så uvel....... Men men .......... Forhåpentligvis vil h*n snart finne ut at det ikke er plass til slike aktiviter i magen lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...