Gå til innhold

I dag er jeg rett og slett sliten.

Anbefalte innlegg

Derfor er det så deilig med en god pappa i hus! Har fått sovet noen timer midt på dagen og hvilt litt ut etter en laaaang arbeidsuke mens guttene har kost seg utendørs..;) Er snart 22 uker så kanskje litt tidlig å klage, men nå merkes det at kroppen forandrer seg og man blir tyngre. Verre skal det bli, men da er det også godt å tenke på at om noen uker begynner ferien :) Når det er sagt så elsker jeg virkelig det å gå gravid, spesielt siden det er siste gangen. To vidt forskjellige svangerskap ;)

Hvordan har dere andre "vandrende" mager det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143950961-i-dag-er-jeg-rett-og-slett-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig er du :-) Nyt det. Her er vi kommet til 26+6 og er for tiden alene på 2 uka og har enda 4 uker igjen til pappan kommer hjem fra jobb. Skal si det tar på med en 14 mnders gammel jente som nå har begynt å få fart på føtterne. Skal si jeg gleder og gruer meg til vi tar ferie om en uke. Godt å slippe jobben ( jobber i barnehage) men samtidig vet jeg at det blir slitsomt med jenta hjemme i 3 uker. Ser iallefall frem til å kunne sove når hun gjør det, på dagtid, det kan jeg ikke nå :-)

lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...