Gå til innhold

Hvor mange dager igjen lørdag 1.juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 dager her!

Litt småmisunnelig på alle som føder nå og har termin etter meg, mens jeg bare går her med disse murringene og maseriene som ikke vil ta seg opp...

Førstemann kom to dager før termin.

Ha en god søndag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei :-( Jeg skreiv feil i overskriften, skulle stÅ SØNDAG 1.juni... :-/ AmmetÅka allerede???

Skrevet

Ehm... og vi er vel i JULI nå, er vi ikke? ;) Ser ut som ammetåka er i full anmarsj :D

En uke på overtid her.... JIPPI! :(

Skrevet

Søndag 1. Juli i dag :-)

27 dager igjen her :-)

Skrevet

I dag har jeg 48 dager igjen :)

Skrevet

Har termin i dag :) skal nytes ute i sola :)

Skrevet

He, he:) Ja, endelig er det JULI!!!! Og min måned:) 16 dager igjen til veslegutten skal komme.

Skrevet
Ehm... og vi er vel i JULI nå, er vi ikke? ;) Ser ut som ammetåka er i full anmarsj :D En uke på overtid her.... JIPPI! :(

Haha, både feil dag OG feil måned, åssen skal det gå når ungen er ute???

*flau* :-P

Skrevet

Hehe, jeg la verken merker til feil dag eller feil måned, før jeg leste kommentarer. Så du er nok ikke den eneste med pre-ammetåke ;-)

Har termin i morgen, kjenner også på den sjalusien når alle rundt får babyene sine før termin. Gikk hele seks dager over sist, så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet..

Skrevet

33 dager igjen her!! :-)

La heller ikke merke til feil i overskriften!! :-) hihihi

God søndag jenter!!

Skrevet

Har termin i dag :) skal nytes ute i sola :)

Har også termin i dag! :)

Skrevet

16 dager igjen!! Og Yes, har ikke tenkt på det, men er jo nå inne i måneden hvor hun kommer!! Og med stor sannsynlighet for KS her er det sannsynligvis rundt 11 dager igjen. Gleeeeder meg nå til å se henne og bli kvitt magen som gjør nettene uholdbare

Skrevet

9 dager på overtid... Kanskje han ombestemte seg?

Skrevet

9 dager til ks! Endelig nede på ensifret :)

Skrevet

6 dager igjen. mye murring i magen men det blir ikke noe ut av det.

Skrevet

6 dager igjen her også:-)

Skrevet

23 dager igjen! Utålmodig pga sinnsykt vondt bekken!!!!!!

Skrevet

10 dager på overtid.

Nå er det ikke moro lenger!!!

Skrevet
10 dager på overtid. Nå er det ikke moro lenger!!!

Husker jeg riktig om du også skulle på ABC? Sitter her nå ti dager over og begynner å kjenne jeg er litt stressa på å ende med igangsetting. Har du fått time til dette?

Skrevet

Ja du husker riktig Klarforen, vi hadde vel termin ganske samtidig.

Settes igang i morgentidlig om ikke noe skjer før det :-(

Klar for å føde nå, men utrolig kjipt å miste plassen på ABC altså!!

Skrevet
Ja du husker riktig Klarforen, vi hadde vel termin ganske samtidig. Settes igang i morgentidlig om ikke noe skjer før det :-( Klar for å føde nå, men utrolig kjipt å miste plassen på ABC altså!!

Så rart at de ikke har satt deg i gang på ABC... Jeg har termin 9.juli og var inne i dag pga sterke rier i hele natt, og murringer i dag gjorde meg nervøs (det var sånn det begynte forgje gang).

Det var ikke fødsel, men 3 cm åpning, og jordmor sa at de sikkert måtte sette meg i gang hvis ikke jeg hadde født innen neste mandag, på termindatoen min.

Skrevet
Ja du husker riktig Klarforen, vi hadde vel termin ganske samtidig. Settes igang i morgentidlig om ikke noe skjer før det :-( Klar for å føde nå, men utrolig kjipt å miste plassen på ABC altså!!

Så rart at de ikke har satt deg i gang på ABC... Jeg har termin 9.juli og var inne i dag pga sterke rier i hele natt, og murringer i dag gjorde meg nervøs (det var sånn det begynte forgje gang).

Det var ikke fødsel, men 3 cm åpning, og jordmor sa at de sikkert måtte sette meg i gang hvis ikke jeg hadde født innen neste mandag, på termindatoen min.

De setter ikke i gang på abc, da blir du flyttet til en av de vanlige avdelingene.. Dessverre!!

Skrevet

Lykke til i dag MissDawn. I morgen er det min tur :/

Skrevet
Så rart at de ikke har satt deg i gang på ABC... Jeg har termin 9.juli og var inne i dag pga sterke rier i hele natt, og murringer i dag gjorde meg nervøs (det var sånn det begynte forgje gang). Det var ikke fødsel, men 3 cm åpning, og jordmor sa at de sikkert måtte sette meg i gang hvis ikke jeg hadde født innen neste mandag, på termindatoen min.
De setter ikke i gang på abc, da blir du flyttet til en av de vanlige avdelingene.. Dessverre!!

Så merkelig at hun sa det, da.

Hun mente nok å tøye livmorhalsen og sette nåler tror jeg, men hun sa det to ganger faktisk. "Vi setter deg i gang hvis du ikke har født innen mandag" (på termindatoen min).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...