Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Planlegger å starte prøvingen med nr 2 om ikke så lenge. Lurer på hvilken erfaring andre slitere har med nr 2 prøving? Kommer kanskje litt an på årsaken til at man slet første gang? Her gikk det på 3 forsøk så fikk aldri noen utredning til hvorfor det gikk galt gangene før, og ble gravid før det var gått et år hver gang så fikk heller aldri utredning til hvorfor det var vanskelig å bli gravid.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Planlegger å starte prøvingen med nr 2 om ikke så lenge. Lurer på hvilken erfaring andre slitere har med nr 2 prøving? Kommer kanskje litt an på årsaken til at man slet første gang? Her gikk det på 3 forsøk så fikk aldri noen utredning til hvorfor det gikk galt gangene før, og ble gravid før det var gått et år hver gang så fikk heller aldri utredning til hvorfor det var vanskelig å bli gravid. her brukte vi tre år på å bli gravid første gang. var aldri til noen utredning eller søkte hjelp den gang. Nå har vi prøvd på nr to i 2 år.. jeg har gått på to runder dobbel pergo. sliter med å få eggløsning. fikk ikke el på første kur. men fikk el på andre kur. Men idag kom tante rød. Mannen skal levere en ny sædprøve da den første ikke var helt bra. litt for få og trege svømmere. men gynekologen mente vi kunne klare d fordet. Om dere ble gravid på 3 forsøk synes jeg ikke du kan si at dere slet med å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Ser jeg har formulert meg dårlig i hi. Ble ikke gravid på 3 forsøk, men klarte å holde på fosteret 3 gang. Hadde MA og SA ved de to første graviditetene. Det gikk under ett år å bli gravid alle gangene, gikk vel hhv 5 mnd, 7 Mnd og 4mnd. Fikk pergo på siste forsøk og startet på Albyl E etter positiv graviditetstest. Tenker kanskje det kan være lurt å besøke lege nå for å forberede med pergo allerede? HI
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Brukte to år på å bli gravid med nr 1, mange runder med pergo, manglende eggløsning......Ble naturlig gravid 3 uker før vi skulle starte med ivf, som vi hadde ventet på i et halvt år. Forberedte oss på nye runder når vi begynte å tenke på nr 2, men da satt spiren før vi i det hele tatt begynte å prøve..... Naturen lever sitt eget liv noen ganger;)
Gurine og gulla Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Nr 1 brukte vi 2 og et halvt år på til sammen gjekk på 2. Forsøket med ivf. Med andremann ble jeg gravid når eldstemann var 7 mnd. Var andre eller 3 mensen etter fødsel, og ikke akkurat planelagt, men en VELDIG gledlig overaskelse. Har termin i mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå