Gå til innhold

Inspirert: Kunne du vært utro med en kjendis hvis du fikk sjansen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg " hatt meg med" brad pitt, George clooney,Johnny Depp,pepple, Shemar Moore om de hadde spurt pent om vi kunne " ha oss".

Samboeren min har sagt at det er greit- så da ville det vel ikke vært utroskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk muligheten, og ja, jeg gjorde det.

Anger jeg? Vet ikke jeg.

Skrevet

Aldri. Har selv opplevd hvor jævlig det er å bli svikta på den måten, så det er så uaktelt som det kan bli. Jeg elsker mannen min, og blir ikke seksuelt tiltrukket av noen jeg ikke har følelser for. Enkelt og greit :)

Skrevet

Åh, jeg hadde hatt store vanskeligheter med Å holde meg pÅ matta om jeg hadde fÅtt sjans pÅ Trond Espen Seim altsÅ.......

Skrevet

Ja, helt klart, hvis Rune Rudberg eller Bjarne Brøndbo hadde nedlatt seg til å ha sex med meg. Digg...

Skrevet

Nei, aldri i verden.

1. Jeg er imot utroskap uansett hvor dårlig forhold man har

2. Jeg ville aldri synke så lavt og bli rett og slett en hore, etter min mening.

3. Jeg elsker min mann på de gode og dårlige dagene og kunne aldri ha såret ham så sterkt.

Skrevet
Jeg fikk muligheten, og ja, jeg gjorde det. Anger jeg? Vet ikke jeg.

Anbefaller deg å bryte det forholdet du har. Han du er sammen med fortjener bedre.

Skrevet

Tjaa... Madonna. Eller Halle Berry.

Skrevet

Jeg hadde aldri vært utro, men hvis jeg noen gang skulle så hadde det vært Jarle Andøy:P Det er min drømme mann:P

Gjest Mentha
Skrevet

Vel, må si nei. Utroskap er en uting, uansett hvor lite eller mye kjendis den man er utro med er.

Men i vinter datt det ut av meg at jeg syntes hun som var programleder for Kråkeklubben var så hot, og da ble mannen vill i nickersen og utbrøt ivrig at jeg gjerne og værsågod kunne prøve meg på henne om jeg ville, og han ville bare applaudere forsøket. Så, i så fall blir det nok henne.

Skrevet
Nei, er vestlending. Har inntrykk av det er mer en sak for oslo jenter, at de er mer kjendis fiksert. Sikkert pga bedre tilgang på dem.
Haha. Du ville ikke vært utro fordi du er vestlending? Er dette seriøst? Forekommer ikke utroskap på Vestlandet?

Det var ikke det hun sa. Tror du må lese innlegget hennes igjen.

Skrevet

Jeg kunne nok ikke det i prinsippet, men har lekt mye med tanken. Min samboer har sagt, på fleip at om jeg noen gang treffer Luke Wilson in real life har jeg tillatelse til å være utro. Sjansen for at det sjer er jo ikke akkurat stor da.

Det er stort sett Luke og Owen Wilson som jeg fantserer om å ha sex med, hvis de kan regnes som kjendiser da. De er jo hollywood skuespillere begge to, og brødre.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, det stemmer at vi oslojenter er mer løse og horete enn vestlendinger. Jeg ville for eksempel spredt beina til Mila Kunis, hun er deilig og ludderaktig, hun også.

Skrevet

Jeg hadde flørtet, men hadde ikke gått lenger enn som så.

Skrevet

Har hatt noen kjendiser som venner i ulike perioder, vi fant rent og slett en utrolig god kjemi. Husker det som en fin tid med mange morsomme fester og dype samtaler hjemme i sofaen :). Vennskapet med den jeg likte best tok slutt da han ville noe mer, mens jeg ikke var interessert på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...