LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Nei. Av den enkle grunn at jeg mener at utroskap er galt. Spiller ingen rolle hvem den andre parten måtte være.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. juni 2012 #3 Skrevet 30. juni 2012 Nei, det er ikke verdt det. Jeg kunne nok hatt det hyggelig (iform av hyggelig lag, hatt det morsomt og drukket litt) med den/de - men utro? Nei.
snuppo Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Nei, hadde ikke det. har verdens beste, både i og uttafor soverommet hihihi
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #5 Skrevet 30. juni 2012 Ja, med Andreas Viestad...og bare hvis han har lagt en sinnsykt bra rett til meg først.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #6 Skrevet 30. juni 2012 Jeg hadde aldri vært utro, men om jeg skal leke litt med tanken så hadde Gary Oldman vært kandidaten Sånn ca. 1995 Gary Oldman.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juni 2012 #7 Skrevet 30. juni 2012 Nei! Jeg er glad i samboeren min og har ikke lyst på andre enn ham. Det er ikke mer intressant fordet om det er en person som alle eller mange vet hvem er. Faktisk bare mindre. Dessuten er min samboer skikkelig kjekk og slår (nesten) alle kjendiser jeg vet om Det er et par som er på linje med han, men ingen jeg går og tenker på som er bedre enn han jeg har valgt å dele livet med
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #8 Skrevet 30. juni 2012 Nei, er vestlending. Har inntrykk av det er mer en sak for oslo jenter, at de er mer kjendis fiksert. Sikkert pga bedre tilgang på dem.
Lettie Skrevet 30. juni 2012 #9 Skrevet 30. juni 2012 Nei. Av den enkle grunn at jeg mener at utroskap er galt. Spiller ingen rolle hvem den andre parten måtte være. Signerer!
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juni 2012 #10 Skrevet 30. juni 2012 Hadde han vært kjent nok hadde jeg sikkert fått lov av gubben:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #11 Skrevet 30. juni 2012 ÅÅ ja.. Personlighet, utsenet, alder eller det faktum at jeg er gift spiller ingen rolle sÅ lenge det er en kjendis av noe slag.
Mrs. Kaizer Skrevet 30. juni 2012 #12 Skrevet 30. juni 2012 Tja, hadde Johnny Depp bedd på sine knær kan det godt være jeg hadde falt for fristelsen;-)
kaktusen Skrevet 30. juni 2012 #13 Skrevet 30. juni 2012 Hadde ikke vært utro... Men i drømmene mine så ville nok Atle Pettersen stå øverst på lista
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #14 Skrevet 30. juni 2012 Nei, er vestlending. Har inntrykk av det er mer en sak for oslo jenter, at de er mer kjendis fiksert. Sikkert pga bedre tilgang på dem. Hehe. What???
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. juni 2012 #15 Skrevet 30. juni 2012 Med Bradley Cooper? In a heartbeat
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #17 Skrevet 30. juni 2012 nei. det er ingen kjendis jeg har lyst på. selv om det ikke har så mye med saken å gjøre. det fins flere "vanlige folk" som jeg har tenkt på, men jeg elsker kjæresten min. hvorfor skal jeg såre han og risikere å miste han? det er jo bare idiotisk.
Soon to be mum Skrevet 1. juli 2012 #20 Skrevet 1. juli 2012 Jeg ville ikke gjort det, men hadde Dave Grohl virkelig lagt inn støtet hadde jeg nok nølt veeeeldig.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #21 Skrevet 1. juli 2012 Nei, er vestlending. Har inntrykk av det er mer en sak for oslo jenter, at de er mer kjendis fiksert. Sikkert pga bedre tilgang på dem. Haha. Du ville ikke vært utro fordi du er vestlending? Er dette seriøst? Forekommer ikke utroskap på Vestlandet?
Leeloo76 Skrevet 1. juli 2012 #22 Skrevet 1. juli 2012 Først tenkte jeg "Helt klart, hvis f.eks George Clooney kom på døra", men utro er utro, og jeg ville jo ikke vært mindre utro fordi om fyren var kjendis. Ville jo blitt like lei meg om sambo hekket på Salma Hayek som om han hadde hoppet på ei fra jobben (selv om jeg kanskje ville forstått ham mer med førstnevnte ) Jeg tror det på en måte ville holdt at G.C. hadde lyst på meg, det er jo ofte bekreftelsen man er ute etter (mulig jeg hadde kostet på meg et bittelite kyss). Har vært nok "rundt" til å vite at selv den mest snasne fyren kan være crap i senga, da er det bedre å beholde fantasien. Konklusjon; nei, men det hadde vært hyggelig å bli spurt
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #23 Skrevet 1. juli 2012 Nei, men hadde pult en av kompisene hans hvis jeg fikk sjansen. Han er så jæææævlig fin, men heldigvis vil det aldri bli aktuelt. Håper jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2012 #25 Skrevet 1. juli 2012 Ja, det har jeg gjort. Med en svært populær tv-kjendis som også er gift. Angrer på det i dag, men gjort er gjort. Skjedde i en periode da mannen min og jeg holdt på å gå fra hverandre. Heldigvis så gjorde vi ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå