Gå til innhold

Noen fra Røyken/Asker/Bærum med termin i jan/feb??

Anbefalte innlegg

Hei jenter

Jeg er en jente på 29 år som bor i Røyken. Vi venter vårt 2 barn i jan/feb. Termin er 27.januar, så nå er vi 10 uker på vei.

Sist svangerskap var det veldig hyggelig å bli kjent med andre jenter som hadde termin omtrent likt, i nærområdet!

Lyst å bli bedre kjent?? Send meg en pm da vel :)

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg bor i Asker. Jeg er 34 år og vi venter også nr. 2. Termin er 11. februar.

Jeg blir gjerne med om det er en liten gjeng som kan møtes etter hvert.

Sist bodde jeg i Oslo, og vi var flere "BIM-jenter" som møttes jevnlig, det var veldig trivelig.

Hei, så hyggeli å høre fra deg ;) kjempe koseli å bli kjent med andre i nærheten. Jeg har ikke hørt fra så mange enda, men mulig det blir flere etterhvert så vi får til en liten gjeng :) vi får bare holde kontakten så ser vi :)

Jeg har termin i mars, men kan vel kanskje henge meg på likevel ;)? Bor i Asker.

Har dere tenkt på noe sted/tid?

Var også med på BIM-gruppe sist, var veldig koselig og havnet i barselgruppe med flere av de!

H.

Koselig å høre fra deg også. Spiller ingen rolle at du har termin i mars ;) Bare koselig om du vil henge deg på.

Vi har ikke avtalt noe som helst. Jeg tenker at vi først prøver å bli litt flere her inne, så finner vi ut hvor vi kan møtes osv :)

• 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei jenter. Sorry at jeg ikke har fått svart noen av dere, har rett og slett gått i glemmekassa at jeg laget denne tråden....

Vi kan godt prøve å få til et treff :) Nå er det jo ikke så lang tid igjen før vi når slutten av svangerskapet vårt, men hvis dere fortsatt vil møtes så kan vi prøve å få til det.

Hvis dere vil legge meg til på facebook, så er kan vi lage oss en felles gruppe der hvor vi kan avtale nærmere??? Hva tror dere om det??? Legg meg til på Anne-Celin Vibstad :)

Jeg har har termin 15. desember, får jeg bli med her likevel? ;o)

Hadde vært superhyggelig med et treff! Jeg er 29 år og bor i Asker.

L

hehe såklart, bare koselig :))) legg meg til på facebook! så prøver vi å samle alle der!

• 2 måneder senere...

hei,

Er det noen her som har lyst til å være med på en gratis gravidyogatime på tirsdag 15. januar kl 15 til en tv-innspilling i Bærum? Ta kontakt på [email protected]. Det blir en seriøs, fullverdig yogatime med profesjonell instruktør. Varighet ca 1 time.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...