Gå til innhold

Hva blander dere med når dere drikker sprit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til godt blandevann, da jeg begynner å bli lei appelsinjuice og sprite :P

Skrevet

Blander med O`Boy. Da blir det en god Bjerkvik-Baileys :D

Skrevet

Skal blande meg en om noen timer :P

Vodka battery <3

Skrevet

Bacardy razz og sprite.

Skrevet (endret)

Drikker veldig sjeldent sprit, gin tonic, vodka/gin russian og rom pepsimax er vel det som er aktuelt.

Jeg drikker helst ikke brus med sukker i det hele tatt.

Endret av Myrsnipa_snartmammatil2
Skrevet
Drikker veldig sjeldent sprit, gin tonic, vodka/gin russian og rom pepsimax er vel det som er aktuelt. Jeg drikker helst ikke brus med sukker i det hele tatt.

Nei for søtningmiddlet i light og max brusen er jo sååååå mye sunnere enn sukker!

Skrevet
Drikker veldig sjeldent sprit, gin tonic, vodka/gin russian og rom pepsimax er vel det som er aktuelt. Jeg drikker helst ikke brus med sukker i det hele tatt.
Nei for søtningmiddlet i light og max brusen er jo sååååå mye sunnere enn sukker!

Jeg drikker vann med kullsyre hvis jeg drikker brus i det hele tatt.

Når jeg drikker sprit kanskje en gang i året så er jeg ikke så redd for å drikke brus med søtning...

Hva er det med sure anonyme i dag??

Skrevet

Jeg drikker ikke så mye sprit, annet enn konjakk, whisky eller akevitt i ny og ne, og de er best som de er. Det eneste jeg blander er gin og bitter lemon. Friskt og godt om sommeren på terrassen.

Skrevet

Jeg pleier å blande med Urge. Det syns jeg er godt. Noen ganger blender jeg også med saft. Og Mozell. Ellers burn, battery etc

Skrevet

Saft? Da er man rimelig desperat.

Jeg pleier å blande med battery og Fanta exotic.

Skrevet

Hvorfor er man desperat om man blander med saft? Hender seg jeg gjør også, + brus. Finnes anna saft enn husholdningssaft ;)

Hi

Skrevet

Bland deg en mojito! Skal vel egentlig bruke rom, men regner med sprit gjør seg like godt.

Farris og sukker, eller sprite, lime, mynteblader og masse is + spriten.

Skrevet

Jeg er altfor glad i rødvin til å pøse sprit, men om jeg en sjelden gang tyr til slikt er det polsk vodka av typen Zubrowka som gjelder, og da blander jeg bare med eplejuice og intet annet.

Hmmm, år og dag siden sist jeg hadde meg et glass, men nå fikk jeg jaggu lyst på :P

Skrevet

Tranebærjuice og frisk lime er kjempegodt. Ellers drikker jeg sjelden sprit.

Skrevet

Sjelden jeg drikker sprit, eller forsåvidt sjelden jeg drikker i det hele tatt- men når det først skjer foretrekker jeg batteri, en blanding av spriter og tranebærjuice eller en klar sesongfavoritt: rød julebrus! :)

Skrevet

Batteri faktisk... Eller battery som det vel heter når ikke stavekontrollen bryr seg...

Skrevet

Eple juice og sprite, gøysaft med champange smak og sprite, redbull og sprite eller rød saft og sprite. Lager snowball eller strawberry daiquri (?).

Skrevet

Jeg vet noe som er skikkelig godt. Sprit først, så fun saft (ta gjerne jordbær og rabarbara, så brusen sprite. Foresten, det er sprite først. Så litt over halvveis oppi glasset. Så tar du fun safta. Husk fun er sterkt om det blir for mye ;) etterpå tar du sitron saft (jeg syns den sletter en del sprit smak) også tar du vepsebol oppi. (snop) også en lime skive oppi. Husk å rør om. Kjempe godt. Vi kaller den balledrink. Pleier å blande det med endten jellzing eller bacardi. Du velger selv. Det er så godt at du kan fort bli full på dette. Hahah :P

Skrevet

Russian fra schwepps, er godt.. Men ettersom jeg er nordlending så liker jeg best å blande med kaffe:p Skal nevnes at jeg drikker sprit i gjennomsnitt 1 gang i året..

Skrevet

Jeg har for lengst sluttet å drikke sprit, men back in the day likte jeg å blande i grape-brus. Også husker jeg engang jeg og en venninne lagde en veldig god velkomstdrink, som var vodka med sprite og litt bringebærsaft + jordbær som var blitt "marinert" i vodka et døgn.. ;) Den ble et suksess, var søtlig men samtidig veldig frisk :)

Skrevet

Nå om sommeren drikker jeg enten strawberry daquary (enkel versjon).. eller bacardi lemon med seven up og moste friske bringebær... mmmm :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...