Snart til 2 gutter:-) Skrevet 30. juni 2012 #1 Skrevet 30. juni 2012 Jeg er i uke 31 og synes det er rart stille i dag..han pleier å være ganske aktiv på morran. Kjenner han innimellom kommer med noen forsiktige spark,men ikke med farta det pleier å være. Skal jeg avvente litt til eller burde jeg ringe føden?? Er jo noe liv, kanskje han har endret sove mønster?
CamillaJ Skrevet 30. juni 2012 #2 Skrevet 30. juni 2012 Dersom du vil se det ann en halvtimes tid kan du drikke deg et glass med iskald sukkerholdig drikke. saft e.l, hvis det fortsatt er lite liv ville jeg nok anbefalt deg å ringe føden ja.
Netti*** Skrevet 30. juni 2012 #4 Skrevet 30. juni 2012 Du skal kjenne liv hver dag. Tommelfingerregelen er 5 bevegelser i løpet av 20 min en eller annen gang i løpet av døgnet. På en annen side kjenner du babyen din best. Du skal også vite at fremover blir det mindre liv med at babyen blir større og det er mindre plass. Har hatt en voldsomtaktiv baby, kjente liv hver time. Men det er blitt roligere. Men dette fordi han er blitt så stor. Men han har forsatt veldig aktive perioder, spesielt om kvelden. Før var det voldsomt liv hele døgnet og veldig på morgen. Er du bekymret kan du jo ringe, som sagt du kjenner din baby best Lykke til....
Snart til 2 gutter:-) Skrevet 30. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2012 Det har blitt mye mere liv! Har nok bare endret litt mønster :-) takk for svarene deres:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå