Gå til innhold

mine favoritter så langt

Anbefalte innlegg

Vi vil ikke vite kjønn, så ser derfor på både gutte og jentenavn. Andre forslag mottas også med takk, samtidig som j vil vite hvilke dere synes er best av guttenavn og jentenavn jeg har skrevet opp..

Levin Alvar Vilmer Emrik Torje Emre Lyder Eir Ivo Skage Villum

Ebba Erle Thale Villemo Vårin Elvida Alida Sienna Eira Ylva Evine Alvilde Tomine Levine Noelia Isa Iven Symra Anora Ellie Anvor Tindra Embla Iliade Viel

Noen? Jentenavn synes jeg er spesielt vanskelig...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143950679-mine-favoritter-s%C3%A5-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mange navn som jeg syns er altfor spesielle. F.eks. (Homers?) Iliade, Noelia og Iven. Syns heller ikke det er så lett å komme med forslag når du tydeligvis liker veldig mye forskjellig. Men jeg liker godt navnene Em(b)rik, Lyder og Vilmer.

Levin Alvar Vilmer Emrik Torje Emre Lyder Eir Ivo Skage Villum

Ebba Erle Thale Villemo Vårin Elvida Alida Sienna Eira Ylva Evine Alvilde Tomine Levine Noelia Isa Iven Symra Anora Ellie Anvor Tindra Embla Iliade Viel

Av guttenavnene liker jeg best: Emre, Ivo, Torje og Vilmer

Av jentenavnene liker jeg best: Eira, Ylva, Alida og Tomine

Resten blei for spesielle for meg.

Annonse

Vi vil ikke vite kjønn, så ser derfor på både gutte og jentenavn. Andre forslag mottas også med takk, samtidig som j vil vite hvilke dere synes er best av guttenavn og jentenavn jeg har skrevet opp.. Levin Alvar Vilmer Emrik Torje Emre Lyder Eir Ivo Skage Villum Ebba Erle Thale Villemo Vårin Elvida Alida Sienna Eira Ylva Evine Alvilde Tomine Levine Noelia Isa Iven Symra Anora Ellie Anvor Tindra Embla Iliade Viel Noen? Jentenavn synes jeg er spesielt vanskelig...

Av guttenavnene liker jeg best Ivo og Villum.

Av jentenavnene liker jeg Erle og Evine.

Spennende lister!

Jeg liker godt Vilmer og Emrik. Skage er også ganske fint. Villum har jeg aldri hørt før, men jeg likte det. Eir ser jeg på som et jentenavn.

Mange nydelige jentenavn: Elvida, Alida, Ylva, Evine, Vårin, Alvilde. Tomine, Eira og Anora er også fine.

Asta

Disa

Eivi

Hilja

Iria

Nova

Soria

Svea

Vedis

Yrja

Berge

Elmar

Ervin

Heine

Melvin

Mildor

Neri

Peik

Vilgot

Villas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...