Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mens termin er 21 mars :)

dette blir min 2, har ei jente på snart 17 mnd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke termin før 25 mars :) har ei jente på 19 mnd :) så tror det blir helt perfekt! Bor utenfor Bergen!

Skrevet

Foreløbig termin 21 mars. Har ei jente på 10 mnd og to gutter på 15 år og 18 år :)

Så nå er vi lykkelige og glade over positiv test igjen ;)

Skrevet

Hei, er gravid jeg og med termin 5 mars:-) har en gutt på 2 år som og er født i mars :-) har vært på tidlig ul og sett ett lite bankende hjerte <3 mange marsmammaer her allerde ser jeg! :-)

Skrevet

28 mars.

22år fra Trondheim :)

Skrevet
Jeg tror jeg har termin 14.mars.Har gått på pergo og er ikke helt sikker på hvor lang jeg skal regne syklusen min. Ble gravid i november 11, men fikk konstatert blinded ovum i januar. Er veldig nervøs nå for at det ikke skal gå bra denne gangen heller. Holder til på Romerike :-)
Gratulerer med positiv test. Håper det går bedre med deg denne gangen. hvor gammel er du? Jeg bor også på Romerike- nært Lillestrøm

Jeg blir 31 neste lørdag :-)

Skrevet

Hei =)

Jeg har termin 28. mars med min første.

Skrevet

26 mars her . Gleder oss enormt :) vår første

Skrevet

Termin 24 mars m nr 2..:) den kommende storesøstra er nettopp fylt tre år, og har masa om søsken i flere mnd nå, så tror det blir stas....:)

Skrevet

Var hos legen i dag og fikk datert 3. mars etter mens. Siden jeg har lange sykluser visste jeg at dette ikke ville bli nøyaktig. Jeg spurte om hun kunne kikke på magen med UL. Jammen så vi ikke en liten peanøtt med sterke hjerteslag! :) Termin satt til 10. mars og det var superdeilig å se liv på skjermen :D

Storesøster på 11 fikk nyheten i dag i form av tskjorte med påskriften: Jeg skal bli storesøster. Stakkaren ble så glad at hun gråt :D

Skrevet

Kommet tilbake etter en deilig uke i syden. Mye sol og bading i bassenget. Tatt en ny test i dag og den viste endelig 3+ :D Endelig!

Jeg tror at dette kommer til å gå bra jeg nå. Er 7+2 i dag.

De to siste dagene og i dag har jeg vært uvel, kvalm. De to siste dagene har jeg hatt skikkelige magekramper. Kanskje jeg ble matforgiftet på ferien? Men jeg syntes det er litt greit å være uvel, tar det som et graviditetstegn jeg :)

I dag skal vi fortelle svigermor at hun skal bli bestemor. Mine foreldre fikk vite det når vi var på ferie. De var jo så søte. Mamma passet på å minne røykerne på at de ikke skulle blåse røyken på meg, og på flyet når hun oppdaget at vi fikk servert spekemat og litt annet så kunne jeg jo ikke spise spekematen osv.

Jeg spotter mye da. Spotter nesten hver dag. Varierende mengde. Noen ganger bare litt i truseinnlegget andre dager også en del på papiret ved dobesøk. Men siden testen nå viser 3+ så vokser jo knøttet i magen så jeg er ikke bekymret faktisk. Også tror jeg at spottingen kommer av endometriosen. Jeg tror den blør mye nå på grunn av hormonene. Andre som også spotter?

Går og tar meg et glas brus og noen ritz-kjeks mot uvelheten jeg :D

Skrevet

Her blir det nr to :) Første er bare 6 mndr ;) Så det blir litt tett.

Noen fra Rogaland her?

Skrevet

Hei! Jeg har ca termin 30. mars :) Venter nr 2 og bor i stavanger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...